• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-04 18:46
Zeker. Ik had offerte met en zonder micro omvormers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJ3v80Qo6XpvvJMFxVnLjFxxlTw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BIrVbhpCxXulvYBFxppZ7vut.png?f=user_large

Zonder micro omvormers zat ook korting van 180euro. Die had ik later geregeld.

~3600WP ongeveer

[ Voor 78% gewijzigd door Aschtra op 30-01-2023 10:17 ]

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04:46
Bij mijn vorige woning hebben ze afgelopen zomer 8 panelen op oost en 15 panelen op west gelegd voor 1 euro per WP:

23* REC 365
Growatt 6000 TL3-X

De installatie ging niet vlekkeloos, maar ik ben wel uitermate tevreden over de service.

Dag 1: west zijde van de woning gelegd, oost was niet mogelijk omdat ze zich niet konden zekeren
Dag 2: plan om oost zijde te leggen met behulp van extra steiger welke gehuurd was. Alles opgezet, maar toen ze aan het werk gingen bleek er een wespennest te zitten, dus alles weer afgebroken.
Dag 3: wederom extra stijger gehuurd om de oost zijde veilig te kunnen leggen.
Dag 4: twee dakpannen lagen net iets scheef (zie hieronder), deze zijn recht gelegd

Tevreden dus. Mijn ervaring is dat ze zeer strikt zijn qua veiligheidseisen. Bij meerdere buren in vergelijkbare situatie is het allemaal gelegd zonder deze extra steiger. Maar de service om het toch op te lossen vond ik echt heel prima. Ook nergens iets extra's voor in rekening gebracht, terwijl CB er ook niets aan kon doen dat er op dag 2 een wespennest onder mijn dakpannen bleek te zitten. Ook de dakpan (waar je over zou kunnen discussiëren als je een irritante installateur hebt) is zonder probleem gefixt.

En bij mij waren ze ook nog de goedkoopste (en 2*100 euro referral gehad omdat ik via een vriend bij hen terecht kwam).

Conclusie: als iemand mij naar zonnepanelen vraagt raad ik ze altijd aan ook Coolblue mee te nemen in hun vergelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOgBpwt8oVNfxGCXav4ce7R7VeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OPLctlO5EgPGyfRtATzwqYjo.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1