Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 32 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC
Vraag
Alle reacties
Ik vind het ook raar dat het AD dit al wel op hun website hebben staan, en Tweakers nog niets. Er is een groot probleem bij MS m.b.t. Office 365 / Azure diensten en etc... via Admin center : MO502273
Had toch ook wel gehoopt hier op deze site iets van te zien...
Had toch ook wel gehoopt hier op deze site iets van te zien...
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Aan de andere kant, wat heb je eraan?
De meesten weten dit al lang en verder is er geen enkele info beschikbaar en is het maar de vraag of dit er komt.
De meesten weten dit al lang en verder is er geen enkele info beschikbaar en is het maar de vraag of dit er komt.
Dit is al jaren een probleem bij Tweakers. Groot IT nieuws staat meestal veel eerder op andere nieuws sites. Wanneer het is opgelost komt het op Tweakers.
Gelukkig krijg ik via mijn werkgever updates over outages die impact hebben op tools die we gebruiken. Eerder eerder dan de meeste gebruikers merken dat er iets is.
Gelukkig krijg ik via mijn werkgever updates over outages die impact hebben op tools die we gebruiken. Eerder eerder dan de meeste gebruikers merken dat er iets is.
You only live once, so enjoy the ride.
Ja, dit kun je dan wel van veel nieuwsberichten vinden natuurlijk... Dat is beetje een raar argument, vind ik zelf. Op zijn minst een kort berichtje volstaat, maar blijkbaar is dat al lastig.eric.1 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:55:
Aan de andere kant, wat heb je eraan?
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Ik vind de reactie van @Tijs Hofmans daarover best zinnig:
Tijs Hofmans in 'Grote storing bij Microsoft treft verschillende diensten zoals Outlook en Office'
Je wilt niet elke scheet opblazen, maar niets aan storingen melden is ook weer verkeerd.
Wat je als redactie ook doet, het is nooit goed. Zo stoor ik mij regelmatig over elke storingsmelding op Tweakers die een willekeurige bank weer heeft - voor mij zou dat best wat minder vaak genoemd mogen worden.
Het probleem is denk ik dat elke storing als nieuwsbericht genoemd wordt, tussen het gewone IT-nieuws in en als je elke storing zou melden zou het gewone nieuws ondersneeuwen. Wellicht beter als er, net als de downloads-afdeling, er een aparte nieuwsafdeling komt enkel voor storingen. Misschien zelfs met een abboneer-systeem zodat gebruikers zelf kunnen aangeven waar ze over geinformeerd willen worden.
Tijs Hofmans in 'Grote storing bij Microsoft treft verschillende diensten zoals Outlook en Office'
Je wilt niet elke scheet opblazen, maar niets aan storingen melden is ook weer verkeerd.
Wat je als redactie ook doet, het is nooit goed. Zo stoor ik mij regelmatig over elke storingsmelding op Tweakers die een willekeurige bank weer heeft - voor mij zou dat best wat minder vaak genoemd mogen worden.
Het probleem is denk ik dat elke storing als nieuwsbericht genoemd wordt, tussen het gewone IT-nieuws in en als je elke storing zou melden zou het gewone nieuws ondersneeuwen. Wellicht beter als er, net als de downloads-afdeling, er een aparte nieuwsafdeling komt enkel voor storingen. Misschien zelfs met een abboneer-systeem zodat gebruikers zelf kunnen aangeven waar ze over geinformeerd willen worden.
En zo hoort het ook. Tweakers zou niet het medium moeten zijn waar je voor je zakelijke dienstverleningen nieuws gaat ophalen.worldfastest schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:56:
Dit is al jaren een probleem bij Tweakers. Groot IT nieuws staat meestal veel eerder op andere nieuws sites. Wanneer het is opgelost komt het op Tweakers.
Jaren geleden toen Tweakers nog veel meer die hard tech was, misschien wel.
Dit is inderdaad ook al meerdere keren voorgesteld, maar voorlopig wordt daar niks mee gedaan.vanaalten schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:45:
Ik vind de reactie van @Tijs Hofmans daarover best zinnig:
Of heb je een update hierover @thijshofmans
Btw, bij updates zou het prettig zijn als er tijden worden genoemd, ipv update 2 etc.
En gelukkig maar. Ik heb Tweakers niet nodig om te ontdekken dat MS downtime heeft.t14wo schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:52:
Als zelfs Nu.nl het op de hoofdpagina heeft dtaan, ben je inderdaad nogal laat met melden…
Daar ga ik liever heen om te lezen wat er mis ging. Laat nu.nl maar aankondigen dat het "vanwege technische problemen" is. Ik gun Tweakers wel een DAG om uit te zoeken wat er speelde.
Ik haal deze maar weer even boven water: Storingstracker.
Eerlijk is eerlijk; deze storing was van dusdanig grote schaal dat het wel een eigen artikel waardig is, maar dit soort dingen zijn mooi om geautomatiseerd te zien verschijnen in je feed: https://status.office365.com/
Eerlijk is eerlijk; deze storing was van dusdanig grote schaal dat het wel een eigen artikel waardig is, maar dit soort dingen zijn mooi om geautomatiseerd te zien verschijnen in je feed: https://status.office365.com/
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Pagina: 1