Begrijp niet hoe je hierover kunt twijfelen. Ja 15 jaar is oud voor een vaatwasser, maar kan prima. Is toch sneu voor die kopers als ze erin komen en dan op dag één er al achterkomen dat ze 500e moeten aftikken voor een nieuwe vaatwasser met drie weken levertijd.
@M3lvinG hoe reageerden de kopers? Ben wel benieuwd na deze 5 pagina's over dat knopje
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Eigenlijk heel relaxed! Laten zien hoe het werkt en ze vonden het geen probleem.LankHoar schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:09:
@M3lvinG hoe reageerden de kopers? Ben wel benieuwd na deze 5 pagina's over dat knopje
Storm in een glas water dus. Mooi zoM3lvinG schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:11:
[...]
Eigenlijk heel relaxed! Laten zien hoe het werkt en ze vonden het geen probleem.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Zelf zou ik het defect melden bij de koper en kijken hoe ze er op reageren.
Als oplossing zou je kunnen aanbieden om via marktplaats een goede gebruikte aan te schaffen (ik zie ze soms ook met garantie bij handelaren).
Je zou ze ook de keuze kunnen geven dat ze zelf nu al een nieuwe kopen en betalen
De tweedehands kosten voor een gebruikte breng je daarop dan in mindering.
Je zou natuurlijk kunnen kijken hoe duur de onderdelen zijn van je vaatwasser en als het te repareren is.
Mijn ervaring is dat het gezeur wat je ermee krijgt het niet waard is.
Edit: laat maar ik zie nu net de reactie.
Als oplossing zou je kunnen aanbieden om via marktplaats een goede gebruikte aan te schaffen (ik zie ze soms ook met garantie bij handelaren).
Je zou ze ook de keuze kunnen geven dat ze zelf nu al een nieuwe kopen en betalen
De tweedehands kosten voor een gebruikte breng je daarop dan in mindering.
Je zou natuurlijk kunnen kijken hoe duur de onderdelen zijn van je vaatwasser en als het te repareren is.
Mijn ervaring is dat het gezeur wat je ermee krijgt het niet waard is.
Edit: laat maar ik zie nu net de reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door thespeed op 08-02-2023 12:12 ]
Niet alleen dit, maar het is ook niet iets dat het normale gebruik van de woning/het gebouw in de weg staat, dus geen verborgen gebrek.Rensjuh schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:55:
Je kon het zien tijdens de bezichtiging, dus verborgen lijkt me niet...
Dat gezegd zijnde, @TS: meld het wel op z'n minst, spreek eventueel een compensatie af, is nog zo eerlijk.
[ Voor 0% gewijzigd door PinusRigida op 08-02-2023 16:23 . Reden: Kopers zijn al langs geweest ondertussen. ]
Voor hetzelfde geld zijn ze voornemens om de hele keuken te vervangen. Gewoon melden, en vanuit daar verder kijken. Zou je zelf als koper ook prettig vinden.
Lekker met de handen de borden afsoppen. Maar ik denk dat het topic op slot kan.
@R20141016
1) topics zakken vanzelf weg
2) 2 dagen na het laatste bericht een nutteloze kick is ook niet de bedoeling.
1) topics zakken vanzelf weg
2) 2 dagen na het laatste bericht een nutteloze kick is ook niet de bedoeling.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.