Toon posts:

Streamen van mijn laptop beeldscherm.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hondaygo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-01 20:51
Hallo allemaal.
Mijn naam is Joska en ik heb een hele hoop vragen over streamen.

Ik heb hier op Tweakers al menig topic geopend en veelal met hulp van
mijn mede tweakers succesvol af kunnen ronden.
En tja...., nu ben ik er weer met een nieuw topic.
Het sluit naadloos aan op mijn vorige topic.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2027278

Hier in het kort wat ik wil;
1. Ik wil de beelden van mijn onderwatercamera LIVE streamen.
2. Deze beelden geef ik in eerste instantie weer op mijn laptop.
3. Dus ik wil het beeld van mijn laptop kunnen streamen waar op
het beeld van mijn onderwatercamera wordt weer gegeven.
4. Ik doe dit in Frankrijk, en ik weet niet of daar dan andere regels
voor streamen gelden.

Ik wil dit graag via mijn Youtube kanaal doen met behulp van een software decoder... 8)7
Ik wil liever geen ander platform gebruiken, omdat dit platform toch al aanwezig is, en ik daar al gebruik van maak door af en toe een video up te loaden. :)

Welke decoder zou voor mijn toepassing nu de meest geschikte zijn?
Hoe en wat moet ik nu precies doen om deze werkende te krijgen?
Hoe kan ik deze invoegen op mijn Youtube kanaal?

Als ik mijn Youtube kanaal aanklik en vervolgens op maken/live gaan, dan zie ik het volgende veld;

Als ik dan op start klik bij nu, zie ik het volgende.

Nu klik ik bij streamingsoftware ook op start, en dan kan ik het nodige invullen.

So far so good, appeltje eitje, maar dan.... 8)7
Nu staat er op de laatste foto linksboven dat ik de streamingsoftware moet koppelen, en hier houd het voor mij op.
Want als ik op ''Hulp bij stream instellen'' klik dan zie ik het volgende.

Nu weet ik nog niet welke software voor mij het beste geschikt is, waar ik die kan downloaden en/of hoe ik die moet integreren met mijn Youtube kanaal.

Het zal voor mensen die dagelijks met dit soort dingen werken gesneden koek zijn, maar ik krijg het maar niet in mijn hoofd. :|

Ben reuze benieuw of iemand mij hiermee kan helpen.
Ik ben door een moderator hier heen geloodst omdat ik niet wist onder welk tab ik moest zijn voor dit topic en ik hoop dat ik hier goed zit.
Mocht iemand het idee hebben dat ik op een ander tab beter geholpen zou kunnen worden dan hoor ik dat graag. :)

Oh, mochten jullie mijn hardware van mijn laptop nog willen weten, dan bij deze;
Windows 10 Home
Intel(R) Core(TM) i7-9750H CPU
@ 2.60GHz 2.59 GHz
16,0 GB Geheugen
Geforce RTX 2070

Vriendelijke groet, Hondaygo... 8)

just looking for wisdom...

Alle reacties

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02 19:39
Ik zou kijken in de richting van OBS (https://obsproject.com/).

• hondaygo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-01 20:51
Nou ja zeg....
Laat ik nu net deze OBS hebben gedownload.
Wilde voordat ik hem installeer eerst even in het topic kijken of iemand al een reactie had gegeven, en zie daar, MrSenne was daar. ;)

Zal de software dan maar eens installeren en kijken wat ik er mee kan.

Dankjewel voor je snelle reactie. :*)

just looking for wisdom...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee