Toon posts:

[Multi] Atomic Heart

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] Atomic Heart Topic

Ontwikkelaar: Mundfish
Uitgever: Focus Entertainment en 4Divinity
Platforms: Xbox One, Series X|S, Playstation 5 & 4, Windows.
Release-datum: 21-02-2023

Atomic Heart speelt zich af in een alternatieve tijdlijn, op het hoogtepunt van de macht van de Sovjet-Unie. Er ging iets vreselijk mis in een van de geheime onderzoeksfaciliteiten in de Unie, waardoor... Dingen die niet gehoorzamen aan de natuurlijke wetten van de wereld. Je wordt gedropt te midden van angstaanjagende mechanische gedrochten en de overblijfselen van mensen die hier ooit werkten, en probeert lang genoeg te overleven om de waarheid te achterhalen.

Een toekomst waar iedereen van kan dromen:
Een wereldwijde systeemfout gebeurt in de Sovjetfaciliteit №3826 waardoor machines in opstand komen tegen de mensen. Jij bent majoor P-3 en het is jouw taak om de gevolgen van een grootschalig ongeluk te elimineren en het uitlekken van geheime informatie te voorkomen die de hele wereld dreigt te vernietigen.

Felle gevechten:
Bestudeer het gedrag van je vijanden en kijk hoe ze zich tot elkaar verhouden. Gebruik het gevarieerde arsenaal aan wapens en speciale vaardigheden van je polymeerhandschoen. Verander alles in een wapen: omgeving, voorwerpen, je eigen lichaam en zelfs vijanden zelf! Elk gevecht zal anders zijn dan het vorige.

Wat zit er achter de droom?
Ontdek enorme onderzoeksfaciliteiten en testlocaties. Kom meer te weten over de werknemers en hun manier van leven en werken. Onthul sovjetgeheimen! Maar weet dat de dood in elke hoek schuilt. Kun jij overleven?

Een verstrengeld wereldecosysteem:
Een neuraal netwerk genaamd "Kollektiv" verenigt zowel grondrobots als vliegende robots in een enkele hivemind. Als je boven of onder de grond wordt opgemerkt, komen de versterkingen van de dichtstbijzijnde fabriek je doden. Gebruik hacken om ongemerkt in te breken.

Verschillende edities

Pre-order bonus:
  • Exclusief Swede Weapon Skin
  • Exclusief Electro Weapon Skin
Atomic Heart Standard Edition:
  • Digitale kopie van het spel
Atomic Heart - Gold Edition:
  • Atomic Pass
  • DLC
  • Exclusief Polymer Glove Skin
Atomic Heart - Premium Edition:
  • Atomic Pass
  • DLC
  • Exclusief Polymer Glove Skin
  • Exclusief Zvezdochka Weapon Skin
  • Exclusief AK Weapon Skin
  • Digitaal artbook

Trailers

Screenshots

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-02 16:17

Plainside

I browse when I'm at work

Ziet er zeer interessant uit, krijg een beetje gevoel combi van Bioshock meets Wolfenstein meets Last of Us meets Fallout... Kan er compleet naast zitten maar die vibes krijg ik wel als ik de video/screenshots bekijk

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• ItalianStyle
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:05

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:23
Pfffff ik zit in twijfel of ik in februari voor Hogwarts ga of deze.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:24
ItalianStyle schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:25:
[...]

Hopelijk is die muziek niet continu aanwezig. Zou er gek van worden.
Cyberpunk on sterioids. Ik neem aan dat er music adjustment sliders in de settings te vinden zijn.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Huh, verassend dat hier niet eerder een topic over was op Tweakers.

@G_Dragon Artyom Galeev is niet de ontwikkelaar, maar de (lead) designer. Mundfish is de ontwikkelstudio er achter. ;)

Ik kijk hier zelf al jaren naar uit, ben heel erg benieuwd of het alle verwachtingen waar weet te maken. :Y

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D4NG3R schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:56:
Huh, verassend dat hier niet eerder een topic over was hier op Tweakers.

@G_Dragon Artyom Galeev is niet de ontwikkelaar, maar de (lead) designer. Mundfish is de ontwikkelstudio er achter. ;)

Ik kijk hier zelf al jaren naar uit, ben heel erg benieuwd of het alle verwachtingen waar weet te maken. :Y
Heb het direct aangepast! d:)b

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:15
Heerlijk trippy setting, beetje steampunk, beetje cyberpunk, beetje dieselpunk, beetje Bioshock, beetje Half-Life, beetje S.T.A.L.K.E.R.

Gewoon een beetje apart. :D

Grafisch ziet het er heerlijk uit, hopen dat de gameplay en het verhaal daar op aansluiten!

[Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 26-01-2023 14:33]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• ItalianStyle
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:05
Mog schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:53:
[...]

Cyberpunk on sterioids. Ik neem aan dat er music adjustment sliders in de settings te vinden zijn.
Daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik ga de muziek waarschijnlijk dan uitzetten. Ik denk dat de muziek alleen tijdens actie aanwezig is.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-02 22:58
Het is dat deze game (bijna) tegelijkertijd met Hogwarts uitkomt. Zeer benieuwd naar deze game. Gaat dit draadje even volgen.

• frank the tank
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-02 19:19
Ik zag dat er op de storepage van Focus Entertainment ook een Limited Edition wordt aangeboden. Is iemand deze al in een Nederlandse webshop tegen gekomen?

https://store.focus-entmt...rt-limited-edition-bundle

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:25
Atomic Heart is onderdeel van Gamepass :D

XBL: Nogne

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nogne schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:48:
Atomic Heart is onderdeel van Gamepass :D
Heb het Gamepass logo nu erbij gezet in het topic d:)b

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:37
Deze game stond helemaal niet op mijn radar, sinds die trailer net wel! Ziet er tof uit, even de reviews in de gaten houden

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Het ziet er heel mooi uit. Maar deze Oekraïense reviewer vind dat je eigenlijk nu even geen Russische developers en Russische investeerders rijk moet maken.

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee