Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[game pc voor onder ander nieuwe warzone]
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[niet top of the line maar wel future proof]
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Wees specifiek en noem merk en model[misschien de boxen logitech thx 2.1 set]
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? [ik ben een beetje anti-draadloos]
[i]Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[geluidsniveau of energieverbruik kijk ik niet naar]
[b]Ga je overklokken?[nee]
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
[b]Wat verwacht je van ons?[ik heb dit lijstje met een vriend samengesteld met het oog op om stap verder dan 1080p te gaan gamen en mijn oude am3+ met pensioen te laten gaan.][i]
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? [is dit een aardige sertup waar ik komende jaren mee vooruit kan? en wat zouden jullie veranderen of anders zien? groeten sebas]
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[game pc voor onder ander nieuwe warzone]
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[niet top of the line maar wel future proof]
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Wees specifiek en noem merk en model[misschien de boxen logitech thx 2.1 set]
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 349,- | € 349,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WI-FI) | € 224,40 | € 224,40 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC 12G | € 979,- | € 979,- |
1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse G500A D-RGB Zwart | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master Red Eagle GB3266QSU-B1 Zwart | € 349,- | € 349,- |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i ELITE LCD Display | € 329,- | € 329,- |
1 | Toetsenborden | Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart | € 69,77 | € 69,77 |
1 | Muizen | Logitech G502 Hero Zwart | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF432C16BBAK2/32 | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Gaming headsets | EPOS | Sennheiser GSP 600 | € 105,- | € 105,- |
1 | Voedingen | Corsair HX1000i (2022) | € 229,90 | € 229,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 105,- | € 105,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 199,- | € 199,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.238,91 |
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? [ik ben een beetje anti-draadloos]
[i]Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[geluidsniveau of energieverbruik kijk ik niet naar]
[b]Ga je overklokken?[nee]
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
[b]Wat verwacht je van ons?[ik heb dit lijstje met een vriend samengesteld met het oog op om stap verder dan 1080p te gaan gamen en mijn oude am3+ met pensioen te laten gaan.][i]
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? [is dit een aardige sertup waar ik komende jaren mee vooruit kan? en wat zouden jullie veranderen of anders zien? groeten sebas]