Na bijna 7 jaar heb ik besloten mijn oude beestje een nieuw onderkomen te geven en voor mij is het dus tijd om een nieuwe PC te (wellicht laten) bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit nieuwe systeem wil ik de laatste games weer kunnen spelen. Denk hierbij aan de laatste games op maximale settings te spelen. Momenteel is dit nog in full HD 75Hz maar wil dit later ook gaan vervangen naar 144Hz / 1440P
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag totaal rond de 2000 euro gaan kosten, iets meer of iets minder is altijd goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, Momenteel draai ik op een Intel CPU maar ik wil gewoon de meeste bang for my buck. Wil dit keer wel kijken of ik een Case met een raampje en minimale RGB lampjes erin.
Ga je overklokken?
Momenteel nog niet. Wellicht in de toekomst wel
Wat verwacht je van ons?
Omdat ik me al een lange tijd niet bezig hebt gehouden met het samenstellen van een nieuwe desktop was ik benieuwd of de Tweakers hier nog tips / tricks hebben. Hieronder de lijst welke ik momenteel heb samengesteld
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit nieuwe systeem wil ik de laatste games weer kunnen spelen. Denk hierbij aan de laatste games op maximale settings te spelen. Momenteel is dit nog in full HD 75Hz maar wil dit later ook gaan vervangen naar 144Hz / 1440P
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag totaal rond de 2000 euro gaan kosten, iets meer of iets minder is altijd goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, Momenteel draai ik op een Intel CPU maar ik wil gewoon de meeste bang for my buck. Wil dit keer wel kijken of ik een Case met een raampje en minimale RGB lampjes erin.
Ga je overklokken?
Momenteel nog niet. Wellicht in de toekomst wel
Wat verwacht je van ons?
Omdat ik me al een lange tijd niet bezig hebt gehouden met het samenstellen van een nieuwe desktop was ik benieuwd of de Tweakers hier nog tips / tricks hebben. Hieronder de lijst welke ik momenteel heb samengesteld
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 466,- | € 466,- |
1 | Moederborden | Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX | € 309,- | € 309,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC | € 469,- | € 469,- |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 4000X RGB Tempered Glass Zwart | € 119,- | € 119,- |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H100i ELITE LCD Display | € 219,- | € 219,- |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF552C40BBK2-64 | € 254,90 | € 254,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850e | € 140,99 | € 140,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 105,- | € 105,- |
Totaal | € 2.082,89 |