Wie heeft voor mij de oplossing? Voor mijn 10-jarige zoon heb ik een iphone se2022 gekocht. Deze beheer ik met mijn iphone XR. Beiden hebben IOS16.2 geïnstalleerd. Allebei een eigen icloud geïnstalleerd. Als mijn zoontje een app (van mijn creditcard) wil kopen, gaat hij naar de appstore en klikt op een app. Hij kan dan een melding versturen (vraag om te kopen).
De melding wordt verstuurd, maar komt niet op mijn iphone xr binnen. De melding komt binnen op een op sterven na dode ipad air 2 met IOS 12.5.6 geïnstalleerd. Deze zit op hetzelfde icloud-account als mijn iphone XR. Ik wil dat de ‘vraag om te kopen’ melding binnen komt op mijn iphone XR. Ik krijg het niet voor elkaar.
Wat ik al geprobeerd heb:
Ipad uitgeschakeld (geen melding op de iphone XR.)
Icloud van de ipad uitgelogd (geen melding op de iphone XR)
Ander icloudaccount op de ipad ingelogd (idem)
Ipad van de wifi gehaald (idem)
Als ik met de iphone XR de optie ‘vraag om te kopen’ uitzet, kan hij gewoon apps kopen/downloaden. De beheer instellingen staan dus goed. Het moge duidelijk zijn dat ik een 10-jarige niet de controle over mijn creditcard wil geven.
Wie kan mij helpen zodat de melding op mijn Iphone komt?
...
De melding wordt verstuurd, maar komt niet op mijn iphone xr binnen. De melding komt binnen op een op sterven na dode ipad air 2 met IOS 12.5.6 geïnstalleerd. Deze zit op hetzelfde icloud-account als mijn iphone XR. Ik wil dat de ‘vraag om te kopen’ melding binnen komt op mijn iphone XR. Ik krijg het niet voor elkaar.
Wat ik al geprobeerd heb:
Ipad uitgeschakeld (geen melding op de iphone XR.)
Icloud van de ipad uitgelogd (geen melding op de iphone XR)
Ander icloudaccount op de ipad ingelogd (idem)
Ipad van de wifi gehaald (idem)
Als ik met de iphone XR de optie ‘vraag om te kopen’ uitzet, kan hij gewoon apps kopen/downloaden. De beheer instellingen staan dus goed. Het moge duidelijk zijn dat ik een 10-jarige niet de controle over mijn creditcard wil geven.
Wie kan mij helpen zodat de melding op mijn Iphone komt?
...