There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Voor een FDM printer zal ik zeker een enclosure kopen/maken. Door de jaren heen heb ik best veel gekloot met 3D printers en ik merk het altijd als ik een tijdje in dezelfde kamer zit waar ook mijn FDM printer bezig is.
Dan krijg ik keelpijn en last van de luchtwegen.
Daarom heb ik een kast gebouwd waar 2 printers in passen. Omdat ik in een flat woon en de CR10S veel lawaai maakt heb ik ook maar geluidsisolatie toegevoegd.
:strip_exif()/f/image/oeMt6ZRviJ0rIhm0mY4ssWDH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UIMLpiT6bPqvwF24H96TIvW0.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zitten 2 ventilatoren in. De luchtafvoer gaat via waar vroeger een gaskachel zat naar buiten.
Dus als je van plan bent in de zelfde ruimte te gaan printen als waar je ook leeft zou ik wel een kast kopen/maken.
Het hoeft niet zo duur te zijn, ik heb deze kast gebouwd van onder andere kringloop hout. Als je geen geluidsisolatie nodig hebt is het nog goedkoper.
Dan krijg ik keelpijn en last van de luchtwegen.
Daarom heb ik een kast gebouwd waar 2 printers in passen. Omdat ik in een flat woon en de CR10S veel lawaai maakt heb ik ook maar geluidsisolatie toegevoegd.
:strip_exif()/f/image/oeMt6ZRviJ0rIhm0mY4ssWDH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UIMLpiT6bPqvwF24H96TIvW0.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zitten 2 ventilatoren in. De luchtafvoer gaat via waar vroeger een gaskachel zat naar buiten.
Dus als je van plan bent in de zelfde ruimte te gaan printen als waar je ook leeft zou ik wel een kast kopen/maken.
Het hoeft niet zo duur te zijn, ik heb deze kast gebouwd van onder andere kringloop hout. Als je geen geluidsisolatie nodig hebt is het nog goedkoper.
Pagina: 1
/f/image/0ZMtWz9NF8hpxVCOEpazmpLW.png?f=fotoalbum_large)