DCA - Dollar Cost Averaging

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butters
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10-12-2024
Zou graag maandelijks een klein bedragje opzij willen zetten, en ben dus op zoek naar een betrouwbare exchange waar ik periodiek kan beleggen en zo min mogelijk omkijken naar heb. Dus niet handmatig overmaken, niet zelf orders doen, maar het liefst alles geautomatiseerd. Bestaat dit?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:34

St@m

@ Your Service

Bestaat tot op zekere hoogte. Ikzelf heb bijvoorbeeld wat BUSD staan bij Binance en iedere week koop ik van die centen automatisch voorgeselecteerde crypto (AutoInvest).

Volgens mij kun je er niet omheen om zelf (eens in de zoveel tijd) geld over te maken.
Maar als je (voorbeeld) 1000 euro in een jaar wilt investeren, hoef je het maar 1x erop te zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 12-01-2023 11:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butters
Nog niet hetgeen waarnaar ik op zoek ben, anders had ik deze vraag uiteraard niet gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butters
St@m schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:01:
Bestaat tot op zekere hoogte. Ikzelf heb bijvoorbeeld wat BUSD staan bij Binance en iedere week koop ik van die centen automatisch voorgeselecteerde crypto (AutoInvest).

Volgens mij kun je er niet omheen om zelf (eens in de zoveel tijd) geld over te maken.
Maar als je (voorbeeld) 1000 euro in een jaar wilt investeren, hoef je het maar 1x erop te zetten.
Yes, die had ik ook al gevonden evenals bv. een Blox, maar vroeg me dus af of het nog een stapje simpeler kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Butters Wij verwachten dat je zelf meer onderzoek doet voordat je een dergelijk topic opent, daarom sluit ik dit topic. Daarnaast past, nadat je het betreffende grondige eigen onderzoek hebt gedaan, een dergelijke vraag ook prima in bijv. een bestaand topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23. En lees daar ook vooral eerst even de topicstart.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.