Toon posts:

LG 27inch 1440P 240hz OLED vs LG C2 PC Gaming

Pagina: 1
Acties:

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-02 10:05
Hoi tweakers,

Nu OLED eindelijk richting de PC komt met een 27inch monitor begin ik een beetje te twijfelen tussen een 27 inch 240hz of 42 inch C2 120hz. Probleem is dat mijn hardware er net een beetje tussenin valt.

Ik heb nu een 3080ti + 5800x wat perfect is voor 1440p max settings tussen de 120-150fps/hz. Stel ik ga voor een OLED 27 inch gebruik ik dus 100hz van de geadverteerde 240hz eigenlijk nooit en dat is zonde. Echter op de C2 wil je natuurlijk 4k en daarvoor is de 3080ti eigenlijk te traag. Ik wil minstens 100+ fps zonder consessies.

Met andere woorden, ik heb eigenljk een 4090 nodig... 8)7

Ik ga er uitsluitend op gamen, ook indien ik voor 27inch zou kiezen. Denk niet dat ik de fps boven de 120 daadwerkelijk ga missen. Beide schermen zijn rond de €1000. Met de C2 krijg je wel veel meer beeld voor je geld.

Iemand ervaringen met 1440p op 42 inch? Is dat te doen?

[Voor 7% gewijzigd door biggydeen2 op 12-01-2023 09:35]

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:26
240Hz is natuurlijk ook merkbaar in windows zelf en ook in games die minder veeleisend zijn waar je wel hogere FPS haalt. Naast dat het allemaal wat vloeiender is heb je ook een lagere input lag met zo'n monitor. Uiteindelijk is dit natuurlijk een luxe probleem en zelden het geld waard. Dat gezegd te hebben, ik zit ook met een 4090 op 1440p/240hz te knallen ;)

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ligt er ook een beetje aan wat je wilt gaan spelen.

Als je echt een shooter fanaat bent zou ik voor die 27 inch gaan. 42 inch is gewoon te groot voor shooters.

Als je meer avonturengames wilt spelen of misschien een racesimulator komt 42 inch beter tot zijn recht.

• biggydeen2
DiscoNootje schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:49:
240Hz is natuurlijk ook merkbaar in windows zelf en ook in games die minder veeleisend zijn waar je wel hogere FPS haalt. Naast dat het allemaal wat vloeiender is heb je ook een lagere input lag met zo'n monitor. Uiteindelijk is dit natuurlijk een luxe probleem en zelden het geld waard. Dat gezegd te hebben, ik zit ook met een 4090 op 1440p/240hz te knallen ;)
Daar zat ik ook over na te denken. De latency is inderdaad een stuk lager. Maar ben ook wel benieuwd naar immersive gaming. Ik heb zelf geen OLED tv maar een 110inch scherm met kwaliteit beamer + Atmos. Beeldkwaliteit is natuurlijk een stuk minder dan OLED maar qua grootte scherm en het bios gevoel kan geen enkele OLED tegenop (tenzei je natuurlijk een 110inch OLED hebt...). Ook qua gaming is dit fantastisch. Maar ik heb max 60hz dus dan mis je de hoge refresh/fps wel.

Ik vraag me dus even af of ik misschien eens een groter scherm wil dan een 27 inch. Hoewel ik er nu met veel plezier op game.

Ten opzichte van mijn huidige scherm gaat de latency van 1-2ms pixel response naar vrijwel 0 ms dus dat zal ik wellicht ook merken ook al is de FPS op beide schermen gelijk aan elkaar.
Mick3112 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:53:
Ligt er ook een beetje aan wat je wilt gaan spelen.

Als je echt een shooter fanaat bent zou ik voor die 27 inch gaan. 42 inch is gewoon te groot voor shooters.

Als je meer avonturengames wilt spelen of misschien een racesimulator komt 42 inch beter tot zijn recht.
Dat is een beetje het probleem, ik ben fan van beide. Veel BF games gespeeld, MMO's en RPG's als AC Valhalla. Er zitten een aantal fanatische RPG's aan te komen (Hogwards, Fallen Dynasty en Diablo 4). Denk dat een groter scherm daar beter tot zijn recht komt dan 200+ fps/hz.

Echt competatief shooters spelen doe ik weinig. Maar dat komt ook door het aanbod. RPG's hebben wel een voorkeur en dan is een groter scherm wellicht beter.

Twijfels.....

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Dat is een lastig luxeprobleem he :D

Geen idee hoe 1440P op die C2 is. Heb je straks die C2 en wil je toch 4k (ultra) dan is de enige weg omhoog een 4090.
Dan zit je inclusief de C2 op een investering van 3000 euro. :P

Die 27inch is iig de goedkoopste route.

Je moet je ook niet zo blindstaren op aantal herz hoor. 120 is prima. alls erboven voelt iets vloeinder aan, maar aangezien je al aangeeft weinig competatief te spelen kan je je afvragen in hoeverre je dat nodig hebt.

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:26
biggydeen2 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:10:
[...]

Daar zat ik ook over na te denken. De latency is inderdaad een stuk lager. Maar ben ook wel benieuwd naar immersive gaming. Ik heb zelf geen OLED tv maar een 110inch scherm met kwaliteit beamer + Atmos. Beeldkwaliteit is natuurlijk een stuk minder dan OLED maar qua grootte scherm en het bios gevoel kan geen enkele OLED tegenop (tenzei je natuurlijk een 110inch OLED hebt...). Ook qua gaming is dit fantastisch. Maar ik heb max 60hz dus dan mis je de hoge refresh/fps wel.

Ik vraag me dus even af of ik misschien eens een groter scherm wil dan een 27 inch. Hoewel ik er nu met veel plezier op game.

Ten opzichte van mijn huidige scherm gaat de latency van 1-2ms pixel response naar vrijwel 0 ms dus dat zal ik wellicht ook merken ook al is de FPS op beide schermen gelijk aan elkaar.
Je kan ook voor dat QD scherm van Alienware gaan. Dan zit je onder 4K (= hogere FPS) met een groot scherm en OLED kwaliteit en 175hz. Het verschil tussen 175 en 240 is natuurlijk alweer een stuk kleiner dan 120hz.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb een 42C2 die ik gebruik voor kantoorwerk + af en toe gamen (3070 TI). Vergis je niet, 42" is echt fors op je bureau. Zorg voor minimaal 80 tot 100 cm afstand. Voor RPG en controller gaming is het prachtig, voor competitive FPS wel erg groot. Maar je kan de aspect ratio aanpassen naar 3440 x 1440 (21:9) met zwarte randen, al doe ik dat eigenlijk nooit.. speel gewoon alles op 4K. Enige verschil met jou is dat ik nooit op max/ultra settings game, ik zet alles een tandje lager. Zaken als Anti Aliasing etc gaan helemaal uit. Dat geeft een dikke FPS boost terwijl games op OLED er eigenlijk altijd al beter uitzien.

Ik heb ook even de Alienware 34" QD-OLED gehad, maar retour gestuurd. De hoogte is hetzelfde als een 27" scherm, voor mij te klein. De meerprijs ten opzichte van de 42C2 was ook niet te rechtvaardigen.

Maar aangezien je stellig "Ik wil minstens 100+ fps zonder consessies." aangeeft zou ik voor 27" 1440P gaan. Dan doe je alleen een concessie op formaat , maar niet op game settings.

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11:33
Ik heb een 42 inch LG OLED met een 4080 en die is snel genoeg ook..... aangezien 120hz het snelste is. zit met al mijn games zo goed als op max of om en nabij 100fps max setttings dus in het ergste geval zet je een optie wat lager om alsnog bij die 120 te komen.

En ik twijfel soms wel aan de 1440P OLED maar denk niet dat ik nog terug kan naar kleiner in mijn huidige setup met 42 inch dieper bureau genomen. Zit nu zon 1 meter van het scherm af en dat werkt echt perfect!

27inch 4k leek wat scherper denk dat de 42inch 4k kwa scherpte wel het zelfde lijkt als 1440P op 27 inch dus wat dat betreft kan je een keuze maken. Zoals ik zei ik twijfel soms wel omdat 1440P gewoon meer frames op levert maar het formaat is toch ook wel fijn nu moet ik zeggen geeft ook weer extra beleving. Lastig lastig.

Vind het kwa prijs verhouding overigens een noo brainer om een 42 inch te nemen tenzei je meer dan 120fps belangrijk vind.cccccc

[Voor 17% gewijzigd door JWFpeters op 12-01-2023 10:53]

• biggydeen2
Ik zit me net te bedenken dat ik nog een ander probleem heb... Mijn GPU heeft maar 1 HDMI output en die gaat nu naar de receiver waarmee ik de beamer aanstuur. De receiver zelf heeft HDMI 2.0a en geen 2.1. Daar kan ik dus geen 4k 120hz overheen gooien. En ik moet tevens ook de receiver aanzetten om beeld te krijgen wat een beetje overkill is.

Of zou dat gewoon met een displayport naar HDMI kabel kunnen werken? Zodat ik de C2 gewoon op de displayport kan aansluiten

Ik denk dat ik het maar eens moet proberen op de C2. Deze kan ik direct installeren, de 27 inch komt pas over een paar maanden. Als het niet bevalt stuur ik hem weer terug (dat doe ik natuurlijk liever niet). Maar ik weet niet hoe ik het anders kan testen. Wellicht naar de mediamarkt ofzo en vragen of ze de resolutie kunnen aanpassen.
stin00 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:44:
Maar aangezien je stellig "Ik wil minstens 100+ fps zonder consessies." aangeeft zou ik voor 27" 1440P gaan. Dan doe je alleen een concessie op formaat , maar niet op game settings.
Er is nog een optie om de resolutie op 1440p te zetten maar ik weet dus niet hoe dit er uit ziet. 1440p past niet native in 4k dus ben een beetje bang voor uitrekt beeld. Dan haal ik makkelijk 120fps op max settings in vrijwel alle games.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
biggydeen2 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:17:
Ik zit me net te bedenken dat ik nog een ander probleem heb... Mijn GPU heeft maar 1 HDMI output en die gaat nu naar de receiver waarmee ik de beamer aanstuur. De receiver zelf heeft HDMI 2.0a en geen 2.1. Daar kan ik dus geen 4k 120hz overheen gooien. En ik moet tevens ook de receiver aanzetten om beeld te krijgen wat een beetje overkill is.

Of zou dat gewoon met een displayport naar HDMI kabel kunnen werken? Zodat ik de C2 gewoon op de displayport kan aansluiten

Ik denk dat ik het maar eens moet proberen op de C2. Deze kan ik direct installeren, de 27 inch komt pas over een paar maanden. Als het niet bevalt stuur ik hem weer terug (dat doe ik natuurlijk liever niet). Maar ik weet niet hoe ik het anders kan testen. Wellicht naar de mediamarkt ofzo en vragen of ze de resolutie kunnen aanpassen.

[...]

Er is nog een optie om de resolutie op 1440p te zetten maar ik weet dus niet hoe dit er uit ziet. 1440p past niet native in 4k dus ben een beetje bang voor uitrekt beeld. Dan haal ik makkelijk 120fps op max settings in vrijwel alle games.
Bij DP 1.4 naar HDMI 2.1 kan je géén gebruik maken van VRR. Zo'n kabel of converter kost je al snel 30 euro.

Waarom 1440p? Dat is toch een totaal onlogische resolutie voor de 42C2. Waarom zou je dan niet gewoon de ingebouwde 21:9 aspect ratio gebruiken zodat je de volledige breedte gebruikt met 3840 x 1600?

Check ook even dit topic voor wat tips, tricks en zeker ook de nadelen: OLED TV als PC Monitor

[Voor 3% gewijzigd door stin00 op 12-01-2023 11:30]

• biggydeen2
stin00 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:28:
[...]

Bij DP 1.4 naar HDMI 2.1 kan je géén gebruik maken van VRR. Zo'n kabel of converter kost je al snel 30 euro.

Waarom 1440p? Dat is toch een totaal onlogische resolutie voor de 42C2. Waarom zou je dan niet gewoon de ingebouwde 21:9 aspect ratio gebruiken zodat je de volledige breedte gebruikt met 3840 x 1600?
Dan is dat geen optie.

Omdat ik twijfel over de performance. Ik ben nu 1440p 120 fps+ gewend. Met een hogere resolutie gaat de performance flink omlaag. Maar goed, ik weet niet of ik dat echt ga merken meer een aanname. In principe zou ik anti allialising niet meer nodig hebben op 4k dus wellicht scheelt dat een hoop.

• tombom123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:53
Het is nog onduidelijk hoe 1000 nits op de 27 inch 240hz OLED wordt weergegeven in HDR met de MLA tech.
Als spellen als PUBG, Tarkov en APEX niet bright zijn vergeleken met bijv. een Zowie ( en ook niet vreemd gaan doen in HDR modus) monitor die super bright is met dyac en een black equaliser heeft zit je competief toch met een grote handicap ookal heb je iets minder inputlag.

Visibility>inputlag imo. Compententief gezien.

Ik wacht in ieder geval af op de optimumtech review.

Als een compentetieve edge geen factor is en je vooral games als Elden Ring, Witcher, God of War speelt waar je helemaal in wordt ondergedompeld zou ik voor de 4k gaan.

En misschien zelfs ook voor een console omdat HDR daar beter voor wordt geprogrammeerd.

[Voor 10% gewijzigd door tombom123 op 12-01-2023 16:07]

• biggydeen2
tombom123 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 16:00:

Als een compentetieve edge geen factor is en je vooral games als Elden Ring, Witcher, God of War speelt waar je helemaal in wordt ondergedompeld zou ik voor de 4k gaan.

En misschien zelfs ook voor een console omdat HDR daar beter voor wordt geprogrammeerd.
Geen serieuze factor in ieder geval. Maar 60fps op 4k ga ik niet trekken omdat ik 120 gewend ben. Dat is duidelijk merkbaar ook in single player games. Maar 1440p is wel een optie. 4k 100fps overigens ook prima, de 3080ti kan dat in de meeste games ook wel hebben denk ik.

Ik vermoed dat de C2 nog wel iets goedkoper wordt zodra de C3 op de markt komt in maart/april. Ik heb nog geen haast. Daarnaast is het ook zonde om een 240hz scherm te kopen en dan maar max 120-150hz te gebruiken.

Het enige waar ik geen beeld van kan krijgen is hoe een custom resolutie van 1440p er op de C2 uit ziet. De meeste ervaringen die ik kan vinden geven geen indruk dat het een issue is. Ik wil er eigenlijk gewoon even voor staan en kijken hoe het er uit ziet. Eens even kijken of dat ergens kan..

• biggydeen2
Update:

Hier een review van de 27inch:

YouTube: Almost Spectacular: LG's New 27" OLED Gaming Monitor Final

Na het lezen van de comments ben ik er denk ik wel uit. De 27inch heeft een matte ipv glossy coating en dit heeft een groot effect op de kleuren. Vrijwel iedereen is voor de C2 gegaan. Na wat verder onderzoek wil je geen matte coating op OLED schermen hebben. Daarnaast zijn de schermen even duur dus wat dat betreft krijg je veel meer voor geld bij de C2.

Refreshrate/inputlag blijft wel een dingtje. Dat moet ik maar even gaan testen of ik dat daadwerkelijk ga merken. Feit blijft wel dat ik de 240hz/fps op de 27inch nooit ga aantikken. De meeste AAA games op 1440p max settings komen op 120-140 fps uit max.

• tombom123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:53
biggydeen2 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:16:
[...]

Geen serieuze factor in ieder geval. Maar 60fps op 4k ga ik niet trekken omdat ik 120 gewend ben. Dat is duidelijk merkbaar ook in single player games. Maar 1440p is wel een optie. 4k 100fps overigens ook prima, de 3080ti kan dat in de meeste games ook wel hebben denk ik.

Ik vermoed dat de C2 nog wel iets goedkoper wordt zodra de C3 op de markt komt in maart/april. Ik heb nog geen haast. Daarnaast is het ook zonde om een 240hz scherm te kopen en dan maar max 120-150hz te gebruiken.

Het enige waar ik geen beeld van kan krijgen is hoe een custom resolutie van 1440p er op de C2 uit ziet. De meeste ervaringen die ik kan vinden geven geen indruk dat het een issue is. Ik wil er eigenlijk gewoon even voor staan en kijken hoe het er uit ziet. Eens even kijken of dat ergens kan..
Sorry ik had in mijn hoofd zitten dat de c2 4k was excuses. Ik zou voor de C2 gaan als de competitie factor niet groot is. Op reddit OLED MONITORS zie ik er goede stukjes over.
Maar wacht voor alle zekerheid nog de reviews af die volgende week uitkomen omdat officieel de 240hz 1440p Oled op 16 jan in Amerika shipped.

• biggydeen2
tombom123 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:49:
[...]

Sorry ik had in mijn hoofd zitten dat de c2 4k was excuses. Ik zou voor de C2 gaan als de competitie factor niet groot is. Op reddit OLED MONITORS zie ik er goede stukjes over.
Maar wacht voor alle zekerheid nog de reviews af die volgende week uitkomen omdat officieel de 240hz 1440p Oled op 16 jan in Amerika shipped.
De C2 is ook 4k :) Maar daar kan je natuurlijk ook 1440p op draaien. Vraag is of dat werkbaar is.

Het staat iig vast dat de LG en ASUS 27inch matte coating hebben. Die vallen dus al af. Dan is de vraag of een ander merk met de glossy variant komt.

Maar hoe dan ook, ik wil toch even kijken of een groter scherm iets is wat bij mij past. Ik weet van mijn beamer setup (1080p op 110inch) dat een groter beeld veel meer toevoegd ook al is de kwaliteit minder (zeg maar het bios gevoel). Heb ook nog een 50inch plasma wat betreft beeld kwaliteit weer een stukje beter is dan de beamer maar daar kijk ik nooit meer op puur omdat het scherm veel kleiner is.

Mocht het toch niet bevallen wacht ik op de 27inch met glossy coating.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:36
tombom123 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:49:
[...]

De C2 is gewoon 4K (3840x2160). Ik denk dat de vermelding 3840x1600 was om het aantal pixels wat naar beneden te krijgen, zonder dat er sprake is van een non-native resolutie.

Oh, ik zou echt willen dat ze 8K eens op kleinere schermen zouden brengen. Ik heb nu 4K op 32” en hoe meer werkruimte (en scherpte) hoe beter.

Ik snap dat het op dit moment kansloos is om dat aan te sturen in 3D, maar dat kan ook in 4K.

En ja, dat in 120hz en OLED (even dromen, ook dat ik dat dan kan en wil betalen 😀 )

• biggydeen2
Update:

Zojuist de C2 even getest. Ik zat er wellicht iets te dicht bovenop (80cm) en het voelde ook te groot aan maar dat kan ik altijd veranderen. Ik had vooral een soort wauw effect verwacht m.b.t. kleuren etc maar dat viel wel een beetje tegen. Verder niks ingesteld afgezien van de HDMI Deep Colour setting, gsync setup, game modus qua beeldkwaliteit en de algemene settings in Windows staan op 4K 120 Hz 4:4:4 10-bit.

Mijn huidige LG 27gl850 doet qua kleuren eigenlijk niks onder aan de OLED (staan naast elkaar) zo op het oog. Hoewel de zwartwaardes op de OLED natuurlijk een stuk beter zijn en daardoor het beeld ook iets beter lijkt maar zodra ik een lamp achter de 27gl850 aanzet dan kan ik op dit moment de C2 nog niet rechtvaardigen over de 27gl850 als upgrade wat betreft kleuren. Wellicht moet ik nog wat andere opties dan de gaming modus proberen. Ik had eigenlijk verwacht dat de C2 out of the box al beter zou zijn maar dat viel even tegen.

Maar eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit want op 4k is het verschil ten opzichte van 1440p duidelijk merkbaar. Ik draai AC valhalla op 4k op plus minus 110+ avg met drops naar 80 maar ik merk direct dat ik de vloeiende beweging van mijn 1440p scherm mis zelfs als de fps rond de maximale 118 zit. Zelfde game weer gespeeld op mijn 27 inch scherm maar dat is een wereld van verschil, dat had ik niet verwacht. Het speelt echt een stuk vloeiender op de 1440p. Of er staat nog ergens iets verkeerd ingesteld. G-sync/VVR staat aan en schaalt ook netjes mee met de fps.

De C2 heeft zeker een streepje voor wat betreft beeld maar nog niet de wow factor die ik had verwacht. Mijn hardware is niet snel genoeg voor 4k max settings 100 fps. Darktide kwam ik amper aan de 80 fps. Oftewel dan moet ik al flink de details gaan terugschroeven.

Eerste gevoel is een beetje teleurstellend, of mijn huidige scherm is gewoon ook fantastisch. Heb me wat dat betreft altijd verbaasd over hoe goed dit scherm het doet qua kleuren afgezien van de belabberde zwart waardes. Maar dat kun je een beetje faken met lamp achter het scherm.

Mis ik nog bepaalde opties die ik kan/moet aanzetten proberen? Aan de andere kant, ook al wordt het beeld nog een stuk beter, nu ik eenmaal hoge fps gewend ben kan ik niet meer terug naar onder de 100 fps. Ook al zet ik de resolutie op 1440p, de limiterende factor is de maximaal haalbare 118hz. Ik denk dat een 27inch OLED wat dat betreft op dit moment de betere optie is. Dan over een jaar of twee met de RTX5000 serie de overstap maken naar 4k 144hz/fps+ Een 4090 halen is ook zonde want die haalt makkelijk meer dan 120 fps op 4k. Of dan later dit jaar de C3 met 144hz/fps maarja dan ben je samen met een 4090 richting de €4.000 kwijt vermoedelijk.

Twijfels! Morgen maar even verder testen!

Update 2:

Ook bij de tweede test zie ik geen enkel verschil tussen kleuren/kwaliteit vs mijn 27 inch IPS. Wel bevalt het groter scherm beter en de zwartwaardes zijn beter. Maar over het algemeen zie ik maar weinig verschil qua kleuren. Stuk of 5 YT videos gevolgd qua instellingen etc.

Het missen van de snappieness van hoge fps is toch wel een grote dealbreaker, gezien de kleuren er ook niet veel beter uitzien kan ik de C2 niet rechtvaardigen op dit moment. Ik vraag me zelfs af of 27 inch OLED wel een grote upgrade gaat zijn wat dat betreft.

[Voor 14% gewijzigd door biggydeen2 op 14-01-2023 09:57]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee