Toch even een compliment voor de mensen achter deze software, onlangs zag ik de update weer staan naar 2.8.2 staan. Deze thuis maar eens gezet en het werkt nog steeds voortreffelijk. Mijn kudo's hier voor 👍
Tevens zag ik dat er voor verscheidene schermpjes ook nog "firmware" updates stonden (ja auto update heb ik niet aan staan" Toch maar eens alle schermpjes voor zien van deze "laatste" firmware update.
Dit ging eigenlijk heel goed van alle schermpjes die ik in huis heb van M2 1,54 (kleine vierkantjes), M2 2,9 (de standaard supermarkt), de M2 4.2 (de vierkante mediamarkt) en de grote Mediamark M2 7.4.
Ze gingen allemaal goed dit gaf mij zo'n goed gevoel, met updaten dat ik ook het plan op pakte om alle schermpjes te doen in het kantoor verzamelgebouw van een vriend me,
Dit projectje heb ik in het verleden ooit eens gebouwd voor hem, als experiment met deze schermpjes, de basis ligt in een gesharde Google agenda.
Hier hangen er een veel voud van alle schermpjes tbv kantoor ruimte's en vergaderzaaltjes en gemeenschapelijke ruimtes. Met daar op Welk bedrijfje de ruimte heeft geboekt voor die dag (2,9), wat reservering is van de vergaderruimtes (4,2) en bij de koffie ruimte's, reseptie ect de 7,4 met een RSS-Feed (aankondigen, nieuws, ect). in totaal ruim 55 schempjes.
Projectje werd gestart incl een batterij wissel van 3/4 van de schermen.
Welgeteld twee uitvallers welke niet meer online kwamen naar de update, maar gelukkig we hadden nog reserve materiaal (schermpjes).
Dit bewijst maar een dat een OSS oplossing (OpenEPaperLink en HA) icm iets betaald (google) toch heel goed kan werken, in het begin veel contact met Aron (atc1441) om een en ander af te stemmen.
En nu later alle kudo's naar het team achter de huidige versie van OpenEPaperLink voor het nodige onderhoud en uitbreidingen.
Het is jammer dat er niet meer grote partijen van deze schermpjes beschikbaar komen voor de markt, en ja je moet er ook maar vinden of tegenaan lopen. (Troostwijk, ebay.de en andere sites)
Homey, HA, Sessy, Starlink, Sat_IoT, Ubiquti