[macOS Ventura] Stippellijnen in bewerkte PDF documenten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coromandel
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Sinds macOS 13 (Ventura) gaat ‘t met mijn bewerkte PDF bestanden niet zo lekker. Alle stippellijnen die je in het screenshot ziet horen er niet te staan, en stonden er voor Ventura ook niet. Stippellijnen zijn wel precies op de plek waar ik aanpassingen heb gedaan. (bijv. randen van het inscannen wat opknappen). Ik heb deze aanpassingen in voorvertoning gedaan.

Herkent iemand dit probleem? En heeft iemand een oplossing?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLGzExxOtGGHNLlKaXVXcUxeMiE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ajLrSf7kajRryePE495QfVVJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door coromandel op 10-01-2023 20:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reactie is afgesplitst van Annotatie toevoegen op elke pagina .pdf-document?. Het is beter een eigen topic te maken in plaats van andermans topic te kapen, zeker als je een heel ander probleem hebt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35
Wat gebeurd er als je rechtsboven op 'Gereed' klikt? Gaan ze dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coromandel
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Nee, ze blijven staan. Ik open alleen een eerder bewerkte PDF. Sterker nog… als ik dat eenmaal gedaan heb, dan is ‘t in de DS file app (synology) ook zichtbaar.