Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Annotatie toevoegen op elke pagina .pdf-document?

Pagina: 1
Acties:

• Unites
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11-04 17:27
Goedemiddag allen,

Ik heb een .pdf-document van zo'n honderd pagina's. Op iedere pagina staat op precies dezelfde plek (links onderaan) een logo dat ontzettend storend is.

Dit kan ik wegwerken door in Voorvertoning een annotatie toe te voegen (bijvoorbeeld: een wit vlak). Ik kan dit op elke pagina afzonderlijk doen, maar aangezien het een vrij lang document is: is het ook mogelijk om zoiets op een of andere manier automatisch op iedere pagina te plaatsen?

Een rondje Google heeft me niets opgeleverd. Vandaar hier mijn vraag.

Alvast bedankt voor jullie hulp en tijd.

Fijne dag!

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:14
Met welke software werk je om pdf's te bewerken?

• Unites
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11-04 17:27
MicGlou schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:37:
Met welke software werk je om pdf's te bewerken?
Ik gebruik de beschikbare opties in Voorvertoning (zit volgens mij standaard op elk Apple-product). :)

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-06 13:05

-SaveMe-

-klik-

ik denk niet dat dat met de standard preview viewer gaat. Daarvoor zul je je toevlucht moeten zoeken tot PDF editing software. Ik denk dat de meeste wel kunnen wat jij wil...

HIER een artikel met een aantal gratis varianten. De mogelijkheden van preview worden er ook besproken!

En dit brengt je wellicht op ideeen hoe het te doen, en anders even verder kijken op Google

[Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 19-09-2018 13:56]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True