Toon posts:

Wel of niet een buffervat bij mitsubischi puhz-sw75 YAA

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• ruud 1965
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 28-01 17:26
Mijn vraag
.
Opstelling die geplaatst gaat worden Puhz-SW75YAA en cilinder unit ERST20D-VM2ED

Boven verdieping 4 x radiator standaard dus geen LV wel elec vvw in badkamer
Begane grond vvw 7x85 meter slang 16 mm HOH 10 cm en 4 radiatoren 60 x 200 groot dubbele plaat
Vloerverwarming pomp therminon staal 7 groeps met thermostaat en pomp
Goed geisoleerd huis en HR++ beglazing

Vragen
1 kan ik de radiatoren op boven verdieping mee laten draaien op WP
2 moet ik de radiatoren boven verdieping met aparte cv leiding voeden vanaf WP dus gescheiden van voeding
VVW en radiatoren begane grond
3 kan ik de radiatoren begane grond ook mee laten gaan op WP of is dit niet wenselijk
4 Heb ik een buffervat nodig voor deze installatie voor ontdooien of tegen het pendelen van WP
5 Welke vvw set zou het beste zijn
6 welke situatie aansluiten warmtepomp ivm goede cop er is geen wtw of zone regeling
7 als buffervat wel nodig zou zijn waar zou ik deze moeten plaatsen tussen retour leiding of aanvoer
...

Alle reacties

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:38

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Misschien helpt dit je al, er staat in ieder geval voor al je vragen iets.
Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic

Jammer van je badkamer.

'19 Hyundai Kona EV, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant R290 monoblock

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee