Mijn vraag
.
Opstelling die geplaatst gaat worden Puhz-SW75YAA en cilinder unit ERST20D-VM2ED
Boven verdieping 4 x radiator standaard dus geen LV wel elec vvw in badkamer
Begane grond vvw 7x85 meter slang 16 mm HOH 10 cm en 4 radiatoren 60 x 200 groot dubbele plaat
Vloerverwarming pomp therminon staal 7 groeps met thermostaat en pomp
Goed geisoleerd huis en HR++ beglazing
Vragen
1 kan ik de radiatoren op boven verdieping mee laten draaien op WP
2 moet ik de radiatoren boven verdieping met aparte cv leiding voeden vanaf WP dus gescheiden van voeding
VVW en radiatoren begane grond
3 kan ik de radiatoren begane grond ook mee laten gaan op WP of is dit niet wenselijk
4 Heb ik een buffervat nodig voor deze installatie voor ontdooien of tegen het pendelen van WP
5 Welke vvw set zou het beste zijn
6 welke situatie aansluiten warmtepomp ivm goede cop er is geen wtw of zone regeling
7 als buffervat wel nodig zou zijn waar zou ik deze moeten plaatsen tussen retour leiding of aanvoer
...
.
Opstelling die geplaatst gaat worden Puhz-SW75YAA en cilinder unit ERST20D-VM2ED
Boven verdieping 4 x radiator standaard dus geen LV wel elec vvw in badkamer
Begane grond vvw 7x85 meter slang 16 mm HOH 10 cm en 4 radiatoren 60 x 200 groot dubbele plaat
Vloerverwarming pomp therminon staal 7 groeps met thermostaat en pomp
Goed geisoleerd huis en HR++ beglazing
Vragen
1 kan ik de radiatoren op boven verdieping mee laten draaien op WP
2 moet ik de radiatoren boven verdieping met aparte cv leiding voeden vanaf WP dus gescheiden van voeding
VVW en radiatoren begane grond
3 kan ik de radiatoren begane grond ook mee laten gaan op WP of is dit niet wenselijk
4 Heb ik een buffervat nodig voor deze installatie voor ontdooien of tegen het pendelen van WP
5 Welke vvw set zou het beste zijn
6 welke situatie aansluiten warmtepomp ivm goede cop er is geen wtw of zone regeling
7 als buffervat wel nodig zou zijn waar zou ik deze moeten plaatsen tussen retour leiding of aanvoer
...