• Lothlórien
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-01 09:46
EiT schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:27:
[...]

Zelf nooit iets bijzonders gewonnen, behalve van die smerige Puking Tea dozen die de postcodeloterij voor 30 euro prijzengeld inboekt terwijl de echte waarde hooguit 5 euro is.
doe niet mee, maar we hebben ook weleens papbordjes gekregen die mijn schoonouders hadden gewonnen (Blijkbaar zelfs meerdere) met, volgens de loterij, een waarde van €20,00 per verpakking van 2... en een keer een opbergdoos met 3 pakjes verkadebiscuits....

Je doet inderdaad mee om klein beetje hoop te kunnen hebben op rijkdom en vooral omdat je bang bent dat je postcodegebied of je vrienden wel prijs hebben, maar jij niet.

• Lunchbox
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17:28
mister_S schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:26:
[...]

Je kunt niet eens een basis Bugatti Veyron kopen voor dat geld :+ Gewoon doorwerken lijkt me.
Ik heb geen rijbewijs dus wat moet ik met zo'n in mijn ogen spuuglelijk ding 😂

• Lunchbox
OverSoft schreef op zondag 15 januari 2023 @ 22:02:
[...]

Als iemand die meerdere appartementen verhuurd: LOL.
You WISH!

1200 tot 1400 huur. Daar gaat direct je tussenpersoon vanaf (of je wilt alles zelf doen, inclusief controle van welke huurder er in komt), vereniging van eigenaren, onderhoud, OZB, box 3. Netto wellicht een euro of 800.

Dan heb je perioden dat je of geen huurder hebt, of dat de huurder niet betaald.
In het laatste geval ga je pas echt lachen, want dan komt de huurbescherming om de hoek kijken, want je mag iemand er niet zo maar uitgooien. Daar gaat MINIMAAL een jaar overheen. Dat is dus een jaar geen huur.

Dan heb je af en toe nog grote uitgaven, of een huurder die je pand uitleeft.

Om comfortabel en vooral VEILIG van je verhuur appartementjes te kunnen leven, moet je er minimaal 3 hebben, eigenlijk 4. Dan heb je ook wat redundancy. En dan is het nog geen vetpot.

Okee, dan gaan we 5 ton beleggen:

Je kosten zijn sowieso al box 3, vanaf 2023 is dat:
500.000 - 57.000 (heffingsvrij) = 443.000 * (0,0617 (fictief rendement) * 0,32 tarief) = 8746,60 euro per jaar of 728,88 per maand.
Dat is dus ENKEL box 3 op je beleggingspot, niet op je appartement.

Een gemiddeld rendement op index beleggen is 7%. Dat is dus 500.000 * 0.07 = 35.000 euro per jaar
35.000 - 8746.60 = 26.253,40 per jaar = 2187,78 per maand.

Dus samen met een appartement zit je op 3000 euro per maand.

Daarvan moet je dus betalen:
Je energie, je abo's, je eten, je kleding, het onderhoud van je eigen huis, eventuele vakanties, je eigen OZB, waterschap, etc...
Geen vetpot, maar het kan.

En dan komt er een recessie. Je appartement staat een paar maanden leeg, dat is al 800 euro in de maand minder. Maarrrr ook de beurs staat er ineens een stuk slechter voor. De koersen zakken 35% in en dividend wordt gehalveerd. Ineens heb je nog maar 1500 euro te besteden voor een half jaar. Je kan natuurlijk wat meer aandelen verkopen, maar dan is je rendement op lange termijn NOG minder.

Maar dat is nog niet alles, inflatie komt nog om de hoek kijken. Je euro reikt minder ver.
De energie is ineens een stuk duurder, salderen kan niet meer, dus ook die zonnepanelen heb je een stuk minder aan.

Toch maar weer aan het werk?
Oh wacht, dat doe je al: het managen van je appartement en beleggingen…
Mijn maandsalaris is 1900 eur, daarvan spaar ik 350 in de maand en betaal 220 stufie af per maand. Dat is 1330 die ik dan nodig zou hebben. Haal daar nog eens 450 vanaf na de hypotheek en eh denk dat het helemaal goed gaat komen.

Ik vind het grappig dat sommigen zich echt niet voor kunnen stellen dat er mensen zijn zoals werkende armen of beneden modalers. En nee, ik bijt niet op een houtje.

Nogmaals, ik ga die uitdaging wel aan. Iemand die een miljoen heeft liggen? 😀

• Lunchbox
stormbreaker schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:13:
[...]

98k hypotheek nog afbetalen kan als je jong bent, is ruim te doen. Maar 20k studieschuld verontrust me. Ik heb nooit een serieuze studieschuld gehad, ja 1.144 EUR door wat laksheid van mijn kant, in 2018 of 2019 ofzo al helemaal in een paar keer afbetaald. Bizar dat er mensen zijn met meer dan 5k studieschuld, kan dat niet begrijpen maar goed. Je gaat toch niet zoveel lenen? Dan neem je toch een baantje, begin je (zeker in de huidige tijd) anders iets voor jezelf of leen je bij ouders of familie, wat echt nodig is.
Want iedereen heeft geld ofzo?

Er viel weinig te halen bij ouders en of familie in mijn geval. Nog steeds niet trouwens.

En als ze in kutkrabbeveen wonen en jij studeert aan de andere kant van het land heb je weinig keus dan op kamers te gaan. Overigens zijn er natuurlijk ook kinderen die geen goede band hebben met hun ouders dus die kunnen niet eens thuis blijven. En een baantje? Met een armieterig uitbuiterig salarisje van 3.80 euro per uur destijds redde je het toen ook al niet. En oh wee als je er gaandeweg achter kwam dat je de verkeerde studie had gekozen. Heb je zomaar een jaar of twee extra erbij. Er zijn zoveel redenen te verzinnen.

Niet iedereen heeft alles mee of de wijsheid in pachtop die leeftijd. Je redeneert wel erg vanuit jezelf.

• icall5s
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21:42
Bovendien is op kamers gaan heel goed voor je algemene ontwikkeling en je kansen op de sexual (en romantic) marketplace. Er is een reden dat studerende kinderen van vermogende ouders meestal niet thuis wonen. :)

5800X3D|RTX 4080 FE|32GB DDR4|GIGABYTE B550 AORUS ELITE V2|SAMSUNG 980 PRO 2TB|NOCTUA NH-D15|CORSAIR RM1000X|CORSAIR 4000D AIRFLOW TG/SOLID

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Lunchbox schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:31:
[...]

Mijn maandsalaris is 1900 eur, daarvan spaar ik 350 in de maand en betaal 220 stufie af per maand. Dat is 1330 die ik dan nodig zou hebben. Haal daar nog eens 450 vanaf na de hypotheek en eh denk dat het helemaal goed gaat komen.

Ik vind het grappig dat sommigen zich echt niet voor kunnen stellen dat er mensen zijn zoals werkende armen of beneden modalers. En nee, ik bijt niet op een houtje.

Nogmaals, ik ga die uitdaging wel aan. Iemand die een miljoen heeft liggen? 😀
Nogmaals: HEB JE DE REST VAN HET BERICHT GELEZEN?!

Echt iedereen steekt zijn kop in het zand over de realiteit van investeren.
Ja, tuurlijk zul je er 1500 euro in de maand uit kunnen halen, maar dan heb je een hoofdprijs gewonnen! NOU WAUW. Gefeliciteerd, je kan thuis gaan zitten in plaats van op je werk. En nou? Dan ben je een "niet werkende arme".

Mensen dromen over stoppen met werken, OMDAT ze dan leuke dingen kunnen gaan doen, zoals veel reizen of lekker veel uit eten, etc... Er zijn maar weinig mensen die er van dromen om te stoppen met werken om dan thuis te gaan zitten en niets te gaan doen.

Dus ja: je kan misschien stoppen met werken, als je niets aan je levensstijl aanpast en geen ambities hebt om dingen te gaan doen die je nu niet doet. En als je bereid bent om af en toe op een houtje te bijten omdat je investeringsportfolio is ingestort of je huurpand leeg staat / niet betaald wordt.

En DAAROM is de hoofdprijs 20+ miljoen en niet 1 miljoen.

Daarnaast ben ik opgegroeid met alleen een moeder in de bijstand, dus ik kan me het zeker wel voorstellen hoe het is om te leven op alleen de essentie. Maar daarvoor speel je toch niet mee in de loterij? Is dat een droom?

[Voor 29% gewijzigd door OverSoft op 19-01-2023 09:44]

• Lunchbox
OverSoft schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:30:
[...]

Nogmaals: HEB JE DE REST VAN HET BERICHT GELEZEN?!

Echt iedereen steekt zijn kop in het zand over de realiteit van investeren.
Ja, tuurlijk zul je er 1500 euro in de maand uit kunnen halen, maar dan heb je een hoofdprijs gewonnen! NOU WAUW. Gefeliciteerd, je kan thuis gaan zitten in plaats van op je werk. En nou? Dan ben je een "niet werkende arme".

Mensen dromen over stoppen met werken, OMDAT ze dan leuke dingen kunnen gaan doen, zoals veel reizen of lekker veel uit eten, etc... Er zijn maar weinig mensen die er van dromen om te stoppen met werken om dan thuis te gaan zitten en niets te gaan doen.

Dus ja: je kan misschien stoppen met werken, als je niets aan je levensstijl aanpast en geen ambities hebt om dingen te gaan doen die je nu niet doet. En als je bereid bent om af en toe op een houtje te bijten omdat je investeringsportfolio is ingestort of je huurpand leeg staat / niet betaald wordt.

En DAAROM is de hoofdprijs 20+ miljoen en niet 1 miljoen.

Daarnaast ben ik opgegroeid met alleen een moeder in de bijstand, dus ik kan me het zeker wel voorstellen hoe het is om te leven op alleen de essentie. Maar daarvoor speel je toch niet mee in de loterij? Is dat een droom?
Ja, ik heb je bericht gelezen en ben het er totaal niet mee eens in mijn situatie. Want daar reageerde je namelijk op. Ik heb het niet over al die andere prijswinnaars. Jij reageerde op mij en ik geef je antwoord. Ik kan me er meer dan prima mee redden.

Ik doe niet niks en zit zeker niet de hele dag thuis, dat zou niet anders zijn met dat geld.

Sterker nog, ik reis nu al heel veel, ga wekelijks naar het theater of een concert, meerdere keren naar de bios, af en toe uit eten, musea, naar vrienden en familie, lezingen, dagjes uit etc.. Over een paar maanden ga ik naar de Librije, lukt ook gewoon van dat salaris dus dat lukt ook wel met die magere 1500 zonder hypotheek.

Ik verveel me echt nooit, sterker nog, ik heb te veel interesses en ben eigenlijk te druk om te werken. En dan heb je nog iets als vrijwilligerswerk als je je echt verveelt. Iets wat ik veel heb gedaan naast mijn reguliere werk trouwens maar nu geen tijd meer voor.

Dus nee, vervelen ken ik niet. Ben een tevreden mens, minus mijn werk dan 😂

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:17
*knip* hou het eens vriendelijk en ontopic

[Voor 156% gewijzigd door ZieMaar! op 20-01-2023 07:48]

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

• OverSoft
Lunchbox schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:18:
[...]

Ja, ik heb je bericht gelezen en ben het er totaal niet mee eens in mijn situatie. Want daar reageerde je namelijk op. Ik heb het niet over al die andere prijswinnaars. Jij reageerde op mij en ik geef je antwoord. Ik kan me er meer dan prima mee redden.

Ik doe niet niks en zit zeker niet de hele dag thuis, dat zou niet anders zijn met dat geld.

Sterker nog, ik reis nu al heel veel, ga wekelijks naar het theater of een concert, meerdere keren naar de bios, af en toe uit eten, musea, naar vrienden en familie, lezingen, dagjes uit etc.. Over een paar maanden ga ik naar de Librije, lukt ook gewoon van dat salaris dus dat lukt ook wel met die magere 1500 zonder hypotheek.

Ik verveel me echt nooit, sterker nog, ik heb te veel interesses en ben eigenlijk te druk om te werken. En dan heb je nog iets als vrijwilligerswerk als je je echt verveelt. Iets wat ik veel heb gedaan naast mijn reguliere werk trouwens maar nu geen tijd meer voor.

Dus nee, vervelen ken ik niet. Ben een tevreden mens, minus mijn werk dan 😂
Sorry, maar ik geloof er geen reet van.
Je houdt in eigen berekening €880 over. Daarvan moet je ALLES nog betalen exclusief hypotheek en schuld.

Dus: energie, water, (zorg)verzekeringen, OZB, internet, mobiel, vervoer, eventueel abo’s op TV/Netflix/etc, boodschappen, kleding, onderhoud woning/inboedel.

En dan durf je met droge ogen te beweren dat je bij de Librije zit, veel reist en iedere week bij een concert zit?

Tuurlijk joh. Zeker. (y)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
Falcon schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 07:58:
[...]

En te bedenken dat er 17,5 miljoen nederlanders zijn.. :|
Ja dan kan je toch gewoon iedereen een miljoen geven? Hou je nog geld over ook d:)b

Roomba E5 te koop

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Lothlórien schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:35:
[...]

doe niet mee, maar we hebben ook weleens papbordjes gekregen die mijn schoonouders hadden gewonnen (Blijkbaar zelfs meerdere) met, volgens de loterij, een waarde van €20,00 per verpakking van 2... en een keer een opbergdoos met 3 pakjes verkadebiscuits....
Dat hebben ze niet gewonnen hoor. De fabrikant van de biscuitjes doet keurig een betaling aan de eigenaren van de loterij om producten te mogen slijten aan de deelnemers.

Ik heb een hekel aan de volgende uitspraak, maar als deelnemer aan een loterij ben je daarom toch zelf het product.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Lunchbox
OverSoft schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 00:26:
[...]

Sorry, maar ik geloof er geen reet van.
Je houdt in eigen berekening €880 over. Daarvan moet je ALLES nog betalen exclusief hypotheek en schuld.

Dus: energie, water, (zorg)verzekeringen, OZB, internet, mobiel, vervoer, eventueel abo’s op TV/Netflix/etc, boodschappen, kleding, onderhoud woning/inboedel.

En dan durf je met droge ogen te beweren dat je bij de Librije zit, veel reist en iedere week bij een concert zit?

Tuurlijk joh. Zeker. (y)
Yup.

Energie is 85 per maand, ik woon klein en ben vaak weg. Ook met deze prijzen lukt het nog steeds prima. Dus tja, heel fijn die 380 van de staat vorig jaar maar dat staat dus gewoon op de spaarrekening.

Tv/ Netflix shizzle niet nodig. Kijk uitzending gemist via de Ipad, YouTube etc. Ik woon midden in Amsterdam dus de bios is om de hoek, 29.50 per maand unlimited. Ik pas soms op bij mensen op hun katten. Als ik echt een serie via Disney+ of Netflix wil kijken doe ik het daar wel.

Ik woon midden in Amsterdam dus geen auto nodig (en dat is meteen ook maar beter voor de rest van Nederland, trust me). Kan me prima redden met de fiets, de benenwagen en af en toe een metro of een tram. In het weekend heb je zoiets als een weekend rij abbo van de NS. 1e klas is 44 euro en je kan het hele land door crossen wat ik dus ook doe. Tram/ metro 2 tientjes in de maand?

Die vriendenloterij heb ik al uitgebreid besproken a 14,50 per maand. Daarvan kan ik naar musea, vip avonden, voorstellingen, dierentuin etc.

Telefoon, Sim Only 11 euro. Mobiel gaat al 3 jaar mee, was 180 bij de aanschaf dus 60 pjaar.

Podiumpas a 35 per maand. Zoek maar eens op, kan het iedereen aanraden. Alle aangesloten theaters zijn 30 dagen vantevoren te boeken. Ellen ten Damme, The Prom, Koefnoen etc.. Leuke voorstellingen voor weinig en ben binnen 20 minuten bij een theater.

Verzekering is 126. Tandarts tik ik meteen af, gemiddeld 15 pm.

Ozb is hier 55 per maand, 15 voor het water ofzo, maar dat is nogal een zooitje hier.

Internet is 30 euro, Ziggo (met tv overigens)

Reis, inboedel en aansprakelijkheid verzekering is 20. 14 zonder reisverzekering er bij. Dit zet ik uit als ik niet op reis ben.

Kapper 20 pm, kleding 20.

Boodschappen en uit eten, denk 200 ofzo.

VVE 114

Meubilair? Woon klein, heb alles al. Ik ben niet iemand die de inboedel weg doet omdat iets hip of uit is. Koop rustig 2e hands en geef geen reet om gadgets. Ik kan gewoon mijn wasmachine vervangen als ik wil of een nieuw bed kopen.

Kan zijn dat ik iets ben vergeten maar dat lukt prima dus.

Oh en Ticketswap heeft vaak op de dag zelf hele goedkope tickets. Zo heb ik al eerder voor 2 tientjes vooraan gestaan waar vrienden 70 euro betaalden voor een ticket.

En dingen die ik niet meer gebruik verkoop ik op MP, Vinted of winkels en daar koop ik dan weer nieuwe dingen van. Denk aan boeken, LP's etc..

Hou ook in je achterhoofd dat ik het had over 1900 - stufie 220, - hypotheek 450 en - die 350 sparen wat ik nu dus wel doe.

Grote tegenvallers kan ik dus prima opvangen en vakanties zijn ook geen probleem. Dat is ruim 4200 per jaar en dan heb je nog vakantiegeld er bij.

Dus nogmaals, met worst case 1500 zonder hypotheek zou ik die 350 ook gewoon kunnen sparen.

Dus tja, geloof wat je wil. Maar ik kan prima sparen en rondkomen.

• Lunchbox
*knip*

[Voor 97% gewijzigd door ZieMaar! op 20-01-2023 07:48]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:32

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Lunchbox schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 03:32:
[...]

Yup.

Energie is 85 per maand, ik woon klein en ben vaak weg. Ook met deze prijzen lukt het nog steeds prima. Dus tja, heel fijn die 380 van de staat vorig jaar maar dat staat dus gewoon op de spaarrekening.

Tv/ Netflix shizzle niet nodig. Kijk uitzending gemist via de Ipad, YouTube etc. Ik woon midden in Amsterdam dus de bios is om de hoek, 29.50 per maand unlimited. Ik pas soms op bij mensen op hun katten. Als ik echt een serie via Disney+ of Netflix wil kijken doe ik het daar wel.

Ik woon midden in Amsterdam dus geen auto nodig (en dat is meteen ook maar beter voor de rest van Nederland, trust me). Kan me prima redden met de fiets, de benenwagen en af en toe een metro of een tram. In het weekend heb je zoiets als een weekend rij abbo van de NS. 1e klas is 44 euro en je kan het hele land door crossen wat ik dus ook doe. Tram/ metro 2 tientjes in de maand?

Die vriendenloterij heb ik al uitgebreid besproken a 14,50 per maand. Daarvan kan ik naar musea, vip avonden, voorstellingen, dierentuin etc.

Telefoon, Sim Only 11 euro. Mobiel gaat al 3 jaar mee, was 180 bij de aanschaf dus 60 pjaar.

Podiumpas a 35 per maand. Zoek maar eens op, kan het iedereen aanraden. Alle aangesloten theaters zijn 30 dagen vantevoren te boeken. Ellen ten Damme, The Prom, Koefnoen etc.. Leuke voorstellingen voor weinig en ben binnen 20 minuten bij een theater.

Ozb is hier 55 per maand, 15 voor het water ofzo, maar dat is nogal een zooitje hier.

Reis, inboedel en aansprakelijkheid verzekering is 20. 14 zonder reisverzekering er bij. Dit zet ik uit als ik niet op reis ben.

VVE 114

Meubilair? Woon klein, heb alles al. Ik ben niet iemand die de inboedel weg doet omdat iets hip of uit is. Koop rustig 2e hands en geef geen reet om gadgets. Ik kan gewoon mijn wasmachine vervangen als ik wil of een nieuw bed kopen.

Oh en Ticketswap heeft vaak op de dag zelf hele goedkope tickets. Zo heb ik al eerder voor 2 tientjes vooraan gestaan waar vrienden 70 euro betaalden voor een ticket.

En dingen die ik niet meer gebruik verkoop ik op MP, Vinted of winkels en daar koop ik dan weer nieuwe dingen van. Denk aan boeken, LP's etc..

Hou ook in je achterhoofd dat ik het had over 1900 - stufie 220, - hypotheek 450 en - die 350 sparen wat ik nu dus wel doe.

Grote tegenvallers kan ik dus prima opvangen en vakanties zijn ook geen probleem. Dat is ruim 4200 per jaar en dan heb je nog vakantiegeld er bij.

Dus nogmaals, met worst case 1500 zonder hypotheek zou ik die 350 ook gewoon kunnen sparen.

Jij hebt geen loterij nodig om gelukkig te zijn, als ik het zo lees. En dat in AMS, netjes.

Maar best ook offtopic, dus ik stel voor dat je jouw post even plaats in het topic waar het voor bedoeld is :)

"You never come second by putting other people first"

• OverSoft
Lunchbox schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 03:32:
[...]

Yup.

VVE 114

I stand corrected.

Al is een hypotheek van 450 in de maand midden in Amsterdam op zich zelf wel al de loterij winnen. Geen erfpacht?

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:23
Voor wie denkt dat er toch echt wel vrij makkelijk iets te winnen is:

Ik heb de afgelopen jaren in totaal 3 keer een "boulevardje" van 100 eenvijfde staatsloten als ludiek kanshebbend kado van iemand gehad. Dus in totaal zijn dat 300 loten. Voor ieder straatje/boulevard etc. staat een vast bedarag wat je minimaal wint, dit aangezien je altijd de winst hebt omdat je alle eindcijfers hebt. Op deze 300 loten nooit meer gewonnen dat het standaard minimale bedrag. Maar wel een leuk kado natuurlijk.

Voor een "gewone" loterij deelnemer staat dat gelijk aan 300 maanden meespelen, dus 25 jaar maandelijks meespelen met 1 lot en nog niets extra's winnen.

Uiteindelijk heb je per boulevardje 10 keer ieder eindcijfer. Dus die kans valt daarmee ook tegen natuurlijk.

Op een 1/5e lot wat ik zelf kocht ooit 100,- euro gewonnen in mijn studie tijd. Dat is toen goed besteed.

[Voor 11% gewijzigd door ucsdcom op 20-01-2023 08:54]

• Lunchbox
OverSoft schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:42:
[...]

I stand corrected.

Al is een hypotheek van 450 in de maand midden in Amsterdam op zich zelf wel al de loterij winnen. Geen erfpacht?
Erfpacht is afgekocht tot 2056 toen ik het kocht. Heb er op gelet en kan het afkopen met 10k. Dit heb ik aangevraagd.

Het is een kleine studio van 38m2. Veel mensen zouden hun neus er voor ophalen maar ik ben alleen en woon midden in de stad dus allemaal best. Dat ding is 280k waard momenteel, absurd. Maar als je weet dat je van een minimumloon baantje rond kan komen geeft dat best veel rust inderdaad :)

Maar dit is compleet offtopic dus weet niet of dit blijft staan. Ik zou niet weten hoe je een discussie voort kan zetten in een ander topic trouwens.

• SubSense
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28

SubSense

Not your keys, not your coins

Lunchbox schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:23:

Dus nee, nuttig is het niet en ik zeg het regelmatig op om weer nieuwe welkomstcadeaus te ontvangen.
Haha, opzeggen probeer ik bij de vriendenloterij ook. Maar lijkt onmogelijk om dit online te doen.
Ik kan nergens een link vinden die werkt.
Bellen dan maar? Sta ik lang in de wacht, zonde van mijn tijd
Schriftelijk? Dat moet via een aangetekende brief.

Hufters zijn het.

ps, mijn zwager heeft wel een keertje 50K gewonnen met de VL.

[Voor 8% gewijzigd door SubSense op 20-01-2023 09:46]

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:55
Ik heb ooit een sms gestuurd naar een bekend tv-programma en best een leuk bedrag
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gewonnen. Reis naar USA + deel nieuwe keuken en het was op O-) .

Wel grappig want op dat moment weet je echt niet wat je overkomt.

[Voor 26% gewijzigd door Electromonkey op 20-01-2023 09:48]

• Lunchbox
SubSense schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:40:
[...]

Haha, opzeggen probeer ik bij de vriendenloterij ook. Maar lijkt onmogelijk om dit online te doen.
Ik kan nergens een link vinden die werkt.
Bellen dan maar? Sta ik lang in de wacht, zonde van mijn tijd
Schriftelijk? Dat moet via een aangetekende brief.

Hufters zijn het.

ps, mijn zwager heeft wel een keertje 50K gewonnen met de VL.
Je kan gewoon opzeggen als je inlogt op je account.

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54
Electromonkey schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:45:
Ik heb ooit een sms gestuurd naar een bekend tv-programma en best een leuk bedrag
***members only***
gewonnen. Reis naar USA + deel nieuwe keuken en het was op O-) .

Wel grappig want op dat moment weet je echt niet wat je overkomt.
Grappig om te horen dat een SMSje sturen naar die tv shows (vroeger, is dat nogsteeds zo? Ik kijk geen tv meer) er ook daadwerkelijk wat te winnen viel.

• SubSense

SubSense

@Lunchbox Vertel me maar waar ik moet klikken dan, kan ik nergens vinden...

• Septimamus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:33
Bij de staatsloterij wel eens rond de 200 euro gewonnen in totaal. Was een leuk extraatje. Maar ondertussen zit er al meer geld in loten kopen dan het totaal gewonnen. Ik doe overigens alleen mee in december en de 30 jaar lang maandelijks 10k. Lijkt mij een prima salaris.

• Lunchbox
SubSense schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:48:
Mea culpa, ze hebben iets aangepast. Het opzegformulier is niet te vinden online. Je moet nu echt bellen. Heb wel even opgezegd trouwens. In februari nog even Vermeer in het Rijks meepakken en morgen Versace in Groningen en toedeledoki.

Wel een dekbedovertrek gewonnen trouwens :')

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-01 10:32
SubSense schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:48:
Kan nog wel moet je inloggen en bij je loten onderaan ergens staat de opzeg knop.
Onlangs nog gebruikt nadat ik het formulier ook kwijt was.

Ze zijn volgens mij verplicht om die optie aan te bieden wanneer je online ook je loten kan kopen.

• SubSense

SubSense

@hhoekstra Thanks, je moet inderdaad bij je loten onderop kiezen voor "abonnement beheren", daar geef je jouw lotnummer(s) op en kan je opzeggen.
Zeer lastig vindbaar en ook helemaal niet op een logische plek.
Dank je wel!
Nu wachten op een mooie deelname bonus en ik word weer lid.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:41
Ik snap Niet waarom ze meer prijzen maken van zeg 100K om zodoende meer mensen gelukkig te maken.
Denk dat je met 1000 prijzen van 100K meer mensen blij kan maken dan 1 persoon 1M te geven

<GOT>DrOPje #2516

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

Raoul.TLS schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:42:
Ik snap Niet waarom ze meer prijzen maken van zeg 100K om zodoende meer mensen gelukkig te maken.
Denk dat je met 1000 prijzen van 100K meer mensen blij kan maken dan 1 persoon 1M te geven
Omdat keer op keer op keer op keer blijkt dat er meer loten verkocht worden als de jackpot hoger staat. Men wil niet 1 van de 2000 zijn die 1 miljoen wint. Men wil diegene zijn die 2000 miljoen wint.

blup

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:41
Bezulba schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Omdat keer op keer op keer op keer blijkt dat er meer loten verkocht worden als de jackpot hoger staat. Men wil niet 1 van de 2000 zijn die 1 miljoen wint. Men wil diegene zijn die 2000 miljoen wint.
Niet zo sociaal
Ik zou tevreden zijn met 100K
1M is ook leuk maar brengt meer zorgen met zich mee
Dus beter een wat kleiner bedrag (in hoeverre je 100K klein kan noemen)

<GOT>DrOPje #2516

Pagina: 1 2 3 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee