Switch: Joycon verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 21:01

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
In navolging van Nintendo Switch: Rechter Joy-Con heeft 'Desync' issues: Echter heeft de TS eigenlijk al het issue zo mooi geformuleerd dat ik graag nog wil weten of iemand de oplossing heeft gevonden. Kan ik dit zelf repareren ?

Ik ondervind dit connectie probleem eigenlijk ook al ~4 jaar maar gebruikte de switch eigenlijk altijd zonder tv tot vorig jaar.

Ik kocht vorig jaar ringfit adventure en ondervond toen pas dat dit niet lekker werkte. Dit heeft mij toen laten stoppen het spel te spelen

Ik had al een 8bitdo usb adapter zodat ik met de ps4 controller kon spelen. Daarom had ik er eigenlijk nooit last van tot ik ring fit adventure kocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 05-01-2023 19:31 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_Ver
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-01-2023
Emiel1984 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 18:50:
Excuus voor de kick op een 4 jaar oud topic Echter heeft de TS eigenlijk al het issue zo mooi geformuleerd dat ik graag nog wil weten of iemand de oplossing heeft gevonden. Kan ik dit zelf repareren ?

Ik ondervind dit connectie probleem eigenlijk ook al ~4 jaar maar gebruikte de switch eigenlijk altijd zonder tv tot vorig jaar.

Ik kocht vorig jaar ringfit adventure en ondervond toen pas dat dit niet lekker werkte. Dit heeft mij toen laten stoppen het spel te spelen

Ik had al een 8bitdo usb adapter zodat ik met de ps4 controller kon spelen. Daarom had ik er eigenlijk nooit last van tot ik ring fit adventure kocht.
Ik heb hier hetzelfde probleem sinds kort. Ben benieuwd of er een oplossing voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 21:01

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Chris_Ver schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:06:
[...]

Ik heb hier hetzelfde probleem sinds kort. Ben benieuwd of er een oplossing voor is.
Ik had iets gevonden maar nog niet uitgevoerd. Een klein stukje geleident schuim zou het op kunnen lossen.

nieuws: Nintendo geeft connectiviteitsproblemen met linker Joy-Con-controller...

https://www.reddit.com/r/...s_the_left_joycon_desync/

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 20:52
vraag toch even afgesplitst van het oude topic voor betere vindbaarheid

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno