Software-update: Mozilla Firefox 108.0.1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• willemb2
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 21:36
download: Mozilla Firefox 108.0.1

@Drobanir 108.0.1 in de titel moet 108.0.2 zijn

En overigens ben ik van mening dat het doorgeven van dit soort correcties eenvoudiger moet worden, vanaf de pagina zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novice.tweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
En overigens ben ik van mening dat het doorgeven van dit soort correcties eenvoudiger moet worden, vanaf de pagina zelf.
Je bedoelt zoals de Feedback-knop rechts bovenaan de pagina? Of bedoel je nog eenvoudiger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• novice.tweaker
  • Niet online
@Drobanir "vie" moet "via" zijn.

Ook fout in de artikelen:
Mozilla Firefox 108.0.1
Mozilla Firefox 108.0

[ Voor 0% gewijzigd door novice.tweaker op 05-01-2023 19:17 . Reden: Fout in versie-nummer ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• willemb2
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 21:36
Je bedoelt zoals de Feedback-knop rechts bovenaan de pagina? Of bedoel je nog eenvoudiger?
Een knop zie ik niet. Onder Feedback naast de avatar van de auteur zit een statische link naar een forumpagina, mijlenver van het artikel. Daar moest ik na het lezen van 3 pagina's FAQ en Beleid met de hand dit topic aanmaken, titel kopiëren/plakken, URL kopiëren/plakken, account van auteur opzoeken en achter een @ plakken... Allemaal informatie die waarschijnlijk in het database record achter het artikel aanwezig is. Geen wonder dat 3 van de 4 mensen hun correcties als reactie onder het artikel plaatsen. En vervolgens een of meer apparatchiks op hun nek krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• novice.tweaker
  • Niet online
@Drobanir
Ook in het blokje met gegevens onder het artikel staat het versienummer verkeerd:

code:
1
Versienummer    108.0.1

@willemb2
Het zou inderdaad een stuk beter kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-05 15:28
novice.tweaker schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 18:57:
[...]

Dan word je naar dit forum verwezen. Maar ik ben het eens dat het makkelijker moet en zeker kan.

[ Voor 10% gewijzigd door MrFax op 06-01-2023 02:12 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:50

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Sorry voor de typos. Het versienummer kwam uit de browsercache, vie->via was gewoon slordig. Ik heb het aangepast. Iedereen bedankt voor het melden.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 13:01

DaFeliX

Tnet Devver
willemb2 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 18:35:
[...]

novice.tweaker schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 18:57:
[...]

MrFax schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 02:12:
[...]

Dan word je naar dit forum verwezen. Maar ik ben het eens dat het makkelijker moet en zeker kan.
Zie Feedback op nieuwsberichten moderniseren ; en geef daar vooral een duimpje op de TS :)

Laten we dit topic houden voor het melden van opmerkingen mbt download: Mozilla Firefox 108.0.2

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1