Ik heb thuis een poging gedaan om het (voor mij) logisch te houden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zO1ZqO8IDkAnpJL3K13w3dRy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KYMv0c1cnJ1Y5NpKufuODKMz.jpg?f=user_large)
Rood = Uplinks, alles tussen modem, router en switches
Blauw = Accesspoints, tevens mijn enige PoE toestellen
Geel = Alle patches tussen switches en patchpanel waar niets noemenswaardigs mee is
Zwart = Aangesloten toestellen waar niets noemenswaardigs mee is, zowel rechtstreeks op de switch (in de meterkast) als de patchsnoeren tussen outlet en toestel
Groen = Analoge telefonie
Paars = HDMI over Cat6 extender
Ach, of er nou een standaard is of niet, voor mij is het duidelijk.
(Meestal laat ik me vooral inspireren door welke kleuren ik nog heb, momenteel heb ik alleen nog bruin reserve.
)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zO1ZqO8IDkAnpJL3K13w3dRy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KYMv0c1cnJ1Y5NpKufuODKMz.jpg?f=user_large)
Rood = Uplinks, alles tussen modem, router en switches
Blauw = Accesspoints, tevens mijn enige PoE toestellen
Geel = Alle patches tussen switches en patchpanel waar niets noemenswaardigs mee is
Zwart = Aangesloten toestellen waar niets noemenswaardigs mee is, zowel rechtstreeks op de switch (in de meterkast) als de patchsnoeren tussen outlet en toestel
Groen = Analoge telefonie
Paars = HDMI over Cat6 extender
Ach, of er nou een standaard is of niet, voor mij is het duidelijk.
(Meestal laat ik me vooral inspireren door welke kleuren ik nog heb, momenteel heb ik alleen nog bruin reserve.
[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 05-01-2023 11:48 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+