Mijn vraag:
Vandaag krijg ik mijn nieuwe Synology binnen, hierop wil ik een P-hole docker gaan zetten.
voor mijn laptops en dergelijke heb ik allemaal ublock etc daar heb ik geen last van adds.
Het gebeurd vooral als ik via chromecast of mijn android tv box te werk ga (kijk.nl/youtube/etc)
Nu heb ik een aantal vragen hierover:
- Volgens mij moet het mogelijk zijn dat ik alleen de android tv box via de pi-hole te laten gaan en adds blokkeren?
- moet ik hier iets speciaals voor instellen? of is het gewoon pi-hole installeren, juiste DNS instellen en klaar
- Ik kan gewoon met watchtower de pi-hole container up-to-date houden?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb even in oude post gezocht (Pi-hole kijk.nl clips en afleveringen)
en het lijkt wel of men hier meer heeft ingesteld
Vandaag krijg ik mijn nieuwe Synology binnen, hierop wil ik een P-hole docker gaan zetten.
voor mijn laptops en dergelijke heb ik allemaal ublock etc daar heb ik geen last van adds.
Het gebeurd vooral als ik via chromecast of mijn android tv box te werk ga (kijk.nl/youtube/etc)
Nu heb ik een aantal vragen hierover:
- Volgens mij moet het mogelijk zijn dat ik alleen de android tv box via de pi-hole te laten gaan en adds blokkeren?
- moet ik hier iets speciaals voor instellen? of is het gewoon pi-hole installeren, juiste DNS instellen en klaar
- Ik kan gewoon met watchtower de pi-hole container up-to-date houden?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb even in oude post gezocht (Pi-hole kijk.nl clips en afleveringen)
en het lijkt wel of men hier meer heeft ingesteld