• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
Hoi hoi!

Ik ben hier mijn Pi-hole even aan het instellen en hier zit een custom list bij van ublock (de Adblock Plus EasyList en EasyPrivacy.

Nu heb ik RTLxl al werkend gekregen, maar kijk.nl (complete afleveringen) willen niet lukken.

De clips op Kijk.nl heb ik al wel werkend gekregen door het een en ander te whitelisten, maar de complete afleveringen (van bijvoorbeeld) HvNL niet (HvNL is een voorbeeld. Het gaat om afleveringen in het algemeen).

Weet iemand welke dingen ik daarvoor moet whitelisten?

Of kan iemand mij helpen?

P.s. Met DNSthingy in Chrome kom ik ook niet echt veel verder :(

Gr.
:)

[Voor 5% gewijzigd door MrV op 28-03-2017 17:32]

Dikke doei!

• Nick Boots
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Hoi, al een tijdje geleden dat je deze topic gestart hebt, maar ik zie dat er geen reacties op zijn. Ik heb even getest door een volledige aflevering te bekijken op HvNL en bij mij werkt het gewoon zo te zien, maar misschien dat ik iets verkeerd interpreteerde.

Ik heb zelf een Raspberry Pi 3 B met Pi-Hole 3.0.1 gekoppeld met een Fritz Box 7490, allemaal up-to-date op het moment van schrijven.

Heb je inmiddels alles al werkende of kan ik nog iets betekenen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JnB007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-03 08:49
Zelfde probleem

• mathijsveld
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-03 15:30
Heb je toevallig extra blocklists toegevoegd?
Wellicht heeft dat invloed gehad.

Bij mij werkt het namelijk zonder problemen.

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:22
Iemand toevallig al een oplossing gevonden?
Ik krijg met versie v3.1.4 gewoon reclames te zien met de KIJK app. Bij RTL XL is dit niet het geval. :-(

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee