Ik zoek een?
Televisie van 48" of 50" om te gamen met een PS5
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om.....
Te gamen met een PS5. ik zit eigenlijk vrijwel recht voor het scherm. inkijkhoek is van minder belang. Televisie zal aan de muur worden bevestigd. vast, dus geen draaiarm. De ruimte is vrij donker
Wat heb je zelf al gevonden?
Op basis van de eisen die ik heb heb ik de volgende lijst (filter) al gevonden.
FILTER
Mijn eisen zijn:
48" of 50" Scherm
HDMI2.1
Ultra HD (4k)
minimaal 120 Hz scherm
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn eigenlijk maar 3 merken die in aanmerking komen op basis van al mijn filters: LG, Sony en Samsung. Als ik zo naar de lijst kijk dan heeft LG wel mijn voorkeur.
krijg ik dus dit lijstje van 3 televisies
ook denk ik dat een 48" beter is dan een 50". Ik zit op 2.1 meter van het scherm af.
Waar ik nog vragen over heb:
1 - is het inderdaad aan te raden om een 48" te nemen ipv een 50" of krijg ik hier later spijt van?
2 - is de meerprijs van de LG C2 (70 euro) het waard ten opzichte van de LG C1
3 - Heeft iemand nog een andere suggestie voor een goede TV op basis van mijn wensen/eisen?
Televisie van 48" of 50" om te gamen met een PS5
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om.....
Te gamen met een PS5. ik zit eigenlijk vrijwel recht voor het scherm. inkijkhoek is van minder belang. Televisie zal aan de muur worden bevestigd. vast, dus geen draaiarm. De ruimte is vrij donker
Wat heb je zelf al gevonden?
Op basis van de eisen die ik heb heb ik de volgende lijst (filter) al gevonden.
FILTER
Mijn eisen zijn:
48" of 50" Scherm
HDMI2.1
Ultra HD (4k)
minimaal 120 Hz scherm
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn eigenlijk maar 3 merken die in aanmerking komen op basis van al mijn filters: LG, Sony en Samsung. Als ik zo naar de lijst kijk dan heeft LG wel mijn voorkeur.
krijg ik dus dit lijstje van 3 televisies
ook denk ik dat een 48" beter is dan een 50". Ik zit op 2.1 meter van het scherm af.
Waar ik nog vragen over heb:
1 - is het inderdaad aan te raden om een 48" te nemen ipv een 50" of krijg ik hier later spijt van?
2 - is de meerprijs van de LG C2 (70 euro) het waard ten opzichte van de LG C1
3 - Heeft iemand nog een andere suggestie voor een goede TV op basis van mijn wensen/eisen?