Notificatie bij bepaald gewenst artikel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 22:27
Niet zozeer feedback, maar mee een vraagje over V&A : is het mogelijk om bij V&A een bepaald "wensartikel" in een lijst te zetten en daarvan dan een mailtje of pushberichtje te krijgen wanneer iemand zoiets aanbiedt?

Ik zeg maar wat: ik zoek een AMD B550 moederbord, en dat ik dan een mailtje zou krijgen wanneer dergelijke aanbiedingen worden toegevoegd aan de V&A? Anders moet ik meerdere keren per dag het forum afschuimen en daar heb ik ook niet altijd evenveel tijd voor...
Het lijkt mij straightforward, maar ik kan het niet vinden hoe ik dat zou moeten doen. :X Een wenslijst maken lijkt me ook net dat niet te zijn...

Excuus als dit niet het juist forumonderdeel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0D4BAZhy9eTYX4esT5Nw-rC53A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wpV65ye4WjMEuIES4BLevUNK.png?f=user_large
Dit moet doen wat jij wil toch?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:50
Maar als je een 'B550 moederbord' zoekt, wil je dus eigenlijk een alert als een product wordt toegevoegd die aan een bepaald filter voldoet, niet zozeer op een prijs voor een bepaald product

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-12-2022 19:40 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Exact Jaap-Jan, en dat is iets wat volgens mij nu (nog?) niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat bestaat inderdaad niet, dan wil je effectief hetzelfde als in Prijsalert voor meerdere dezelfde producten

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
Klopt. Misschien een ideetje voor in de toekomst? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik ga er niet over en het topic staat al op de juiste plek. Voel je vrij om te reageren of een duimpje te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kickje naar MF

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1