Prijsalert voor meerdere dezelfde producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Basje93
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 26-08 19:34
Geachte redactie,

Misschien kan het al hoor, en dan hoor ik graag hoe ik het doe, maar ik maak vaak gebruik van jullie pricewatch tool. Ik vroeg me ook af of ik een price-alert in kan stellen voor meerdere dezelfde producten in één keer.

Twee voorbeelden:
1. Homepod mini is verkrijgbaar in 5 kleuren. Het maakt mij niet zoveel uit welke kleur mijn homepod zal zijn, maar ik ben wel benieuwd wanneer de prijs zakt van welk model dan ook. Momenteel moet ik dan alle 5 de modellen toevoegen aan de prijs-alert.
2. Grafische kaarten (bijvoorbeeld de RTX 3080). Zelf ben ik op zoek naar een RTX 3080, nu hou ik de prijs in de gaten, maar voor mij maakt het niet uit van welk merk ik de RTX 3080 koop (of het nou ASUS, MSI of andere merken zijn). Als ik voor alle 3080s een prijsalert aan zou willen maken, zou ik 71 prijsalerts aan moeten maken en hierdoor is mijn wenslijst overvol.

Is het mogelijk om 1 prijsalert aan te maken op artikelniveau (ongeacht kleur/merk).

Alvast bedankt!

Groetjes,

Bastiaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:50

DaFeliX

Tnet Devver
Ik verplaats je topic naar MF, want hier kan de redactie niet zoveel mee :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17
Ik wil hier op aansluiten. Ik hoop met Black Friday een 6900XT, 6950XT, 3090, 3090Ti of 3080TI te scoren. Wat ik eigenlijk mis is om een prijsalert in te kunnen stellen op een bepaalde chip. Zodat bijvoorbeeld ik een alert krijg wanneer welke 6900XT dan ook onder mijn tresshold komt. Nu zou ik eigenlijk elk mogelijke videokaart af moeten gaan om individuele prijsalerts in te stellen.