Uitzetten ondertitel op het forum

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Ik kon het niet vinden tussen mijn instellingen dus vroeg me af of het mogelijk is om mijn ondertitel (PF Promod) niet weer te geven in topics op het forum waar dit er niet toe doet. Ik merk dat ik er soms een onterechte verwijzing naar krijg terwijl ik geen Tweakers crew of 'echte mod' ben. Naast dat deze 'titel' alleen maar een upgrade geeft bij moderatiescores die ik uitdeel heeft het verder geen toegevoegde waarde op het forum. Behalve misschien in het forumdeel dat Frontpagemoderatie behandeld (en nog voornamelijk in de "Het kleine-mismoderatietopic" en "topics die over scores gaan" topics.

Beetje vergelijkbaar met de karmakeizer/-koning badge voor de karmaranglijst die ook alleen getoond wordt wanneer het relevant is voor het onderwerp.

[ Voor 21% gewijzigd door jdh009 op 25-12-2022 03:37 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Die ondertitel voor promods wordt vanuit de crew beheerd. Ik haak @Dirk even aan om te polsen wat hij ervan vind als we dat optioneel maken (e.g. weghalen in dit geval) of eventueel helemaal achterwege laten voor promods.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wij vinden de titel een nuttige toevoeging in de discussies in FM, maar als die verder meer in de weg zit dan helpt, dan kunnen we hem ook weghalen of optioneel maken. Voor degenen die zeer actief in FM mee discussiëren zou ik de titel in ieder geval wel willen behouden.

offtopic:
Wij beheren in principe alleen de titels, de ondertitels zijn aan de gebruiker. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Jammer, had (ergens) gehoopt dat er een optie was zoals bij de karmabadge-gebeuren op de FP die de titel kon verbergen bij niet relevante onderwerpen op het forum. Gezien ik zo nu en dan nog wel eens wat post lijkt het me wenselijker voor overige gebruikers om het aan te laten staan. Mocht het optioneel worden, is die dan door de gebruiker zelf uit te zetten?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

jdh009 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 04:12:
Jammer, had (ergens) gehoopt dat er een optie was zoals bij de karmabadge-gebeuren op de FP die de titel kon verbergen bij niet relevante onderwerpen op het forum. Gezien ik zo nu en dan nog wel eens wat post lijkt het me wenselijker voor overige gebruikers om het aan te laten staan. Mocht het optioneel worden, is die dan door de gebruiker zelf uit te zetten?
Dat ligt dan een beetje in het verlengde van Het "Rode naampje" verzoek

Hier wordt uiteindelijk gepleit voor een optie waarbij een moderator kan kiezen in welke hoedanigheid hij/zij/hen reageert.

Intentionally left blank