Meer info over 2411 support in de doc. De action calls staan ergens onderaan.
Even voor de duidelijkheid: dit zijn configuratie instellingen voor je FAN, voorzichtig hiermee. Het lijkt me niet handig om de aanvoer op 10% en de afvoer op 100% te zetten...
Ik heb het zelf getest op een Orcon fan. Het heeft vergelijkbare mogelijkheden als een RF15 display.
Op dit moment worden 15 parameters ondersteund, maar er zijn er meer (info graag delen). Zo kun je nu o.a. de comfort temperatuur instellen en percentages voor low, mid en high.
Om waardes te kunnen veranderen heb je een 'bound' REM nodig. Dit is een extra optie die je in je configuratie plaatst bij je fan. Deze REM kun je zelf aanmaken als 'faked', die je natuurlijk nog wel even moet binden op de gebruikelijke manier.
Veel plezier ermee, ben benieuwd hoe jullie het kunnen gebruiken
Even voor de duidelijkheid: dit zijn configuratie instellingen voor je FAN, voorzichtig hiermee. Het lijkt me niet handig om de aanvoer op 10% en de afvoer op 100% te zetten...
Ik heb het zelf getest op een Orcon fan. Het heeft vergelijkbare mogelijkheden als een RF15 display.
Op dit moment worden 15 parameters ondersteund, maar er zijn er meer (info graag delen). Zo kun je nu o.a. de comfort temperatuur instellen en percentages voor low, mid en high.
Om waardes te kunnen veranderen heb je een 'bound' REM nodig. Dit is een extra optie die je in je configuratie plaatst bij je fan. Deze REM kun je zelf aanmaken als 'faked', die je natuurlijk nog wel even moet binden op de gebruikelijke manier.
code:
1
2
3
4
5
6
| "32:153289": bound: "37:168270" class: FAN "37:168270": class: REM faked: true |
Veel plezier ermee, ben benieuwd hoe jullie het kunnen gebruiken
Ramses RF - Ramses Extras - Orcon WTW - Duco WTW
/f/image/Wfo9LChiflenUgwHwDTL77lI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EdDYfJYBE0iRWwu134FGcHne.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2t9bXkceieUN5Bu8uWuT1V5O.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PBqsh3ZhooxnJUcLudr6DXRq.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3WpKysxa9UR9GtEMAImxmms9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xwJvz5YFxtUXBkkFCrzJtjJK.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/W2tmJGgsPRj4f8vo6D4RbRwB.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/38VyeRLKodMk072TniNAxT0H.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Bxo3BzV0C5jPSiiZEaoUy91S.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ppxujysAk10zMRP9KyXDB7GH.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Xa7YJORHXyLJU99TtRABCqzb.png?f=user_large)