Ik heb 2 magneten op de muur (denk geboord, wil dit wel eens nakijken als je wil) bevestigd.yorroy schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:30:
[...]
Ik reageer op een oude post, maar bleef dit goed hangen?
Zelf zat ik er ook aan te denken mijn tablet met magneten vast te zetten, zodat ik hem er ook af en toe eens af kan halen. Er bestaan magneten met een verzonken gat om ze dan aan de muur te schroeven, maar hoe bevestig je de tegenpool dan aan de tablet. Lijm je ze bijvoorbeeld aan de hoes vast?
Iemand een idee?
Zat dan te denken aan 2 van deze dingen:
https://amzn.eu/d/3tNFO9y
Ben alleen een beetje bang dat als ik de magneten vastplak aan de hoes dat dit dan na verloop van tijd los laat.
Dan 2 magneten op de tablet zelf met secondelijm. 1 magneetje op de tablet is wel een keer gelost waardoor de tablet gevallen was (zonder erg gelukkig), deze heb ik weer met secondelijm vastgeplakt en hangt nu toch al weer een half jaar ongeveer aan de muur zonder problemen!
Door magneten te lijmen/plakken: altijd een risico in mijn ogen dat het kan loskomen maar ik ben er tot dusver wel tevreden over (mits de juiste magneten en lijm)
☀️7.290 wp | ♨️Geothermische WP Thermia Calibra 7 | 🏡HASS | 🚘Tesla Y | 🔋Marstek coming soon?