Toon posts:

Veel spam in Outlook sinds 2 weken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Een week of 2 geleden begon mijn Outlook vol te staan met dating mails, mails met bijlages, mails met emoticons met links.
Het betreft hier echter spam en het meeste word automatisch naar de map ongewenst verplaatst.
Echter valt het mij op dat van de 50 mails er zo'n 15 in de map postvak in blijven staan en niet automatisch naar ongewenst gaan.
Ik heb in Outlook 'regels' aangemaakt waarbij sommige teksten die vaak voorkomen automatisch naar de map 'prullenbak' gaan.
Helaas werkt dit niet en blijven de spam mails binnenkomen.
Het word de laatste dagen zo gek dat ik per dag zo'n 40 dating emails krijg.
Vaak bevat het deze tekst '4.3 miles away, 35 y.o. Strawberry rate your films! 🎀 VIEW HER >>>'
Ook regels aanmaken waarbij deze spam berichten automatisch naar de map verwijderd gaat werkt niet.
Mijn vraag is of jullie zulke mails de laatste tijd ook krijgen en meer krijgen dan normaal.
Het is erg vervelend om deze elke keer zelf te verwijderen, al vermoed ik dat er weinig tot niets aan te doen is?

Alle reacties

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-01 19:11
Waarschijnlijk heb je jezelf ergens aangemeld met je mailadres? Er is niet heel veel aan te doen, behalve de mail te markeren als spam en hopen dat de robots het gaan herkennen.

Hattrick: Thorgal Eagles

• 0108daniel
  • Niet online
Ik kijk altijd uit met dat soort dingen, ik meld mij nergens aan met mijn email adres op buitenlandse sites.
Ik las ergens dat je in Outlook ook landen kan blokkeren?
Maar dit werkt dan weer niet op de webbrowser van Outlook.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
het valt mij ook tegen hoeveel spam en phishing mail Microsoft toe laat.

als het dagelijks teveel is dan over op whitelisting ipv blacklisting, zodat alleen vertrouwde afzenders nog in de inbox landen.
helaas blijft er dan nog de taak over om met regelmaat de junkmail folder te checken op false positives.

~

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bregweb schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:18:
Waarschijnlijk heb je jezelf ergens aangemeld met je mailadres?
Dat hoeft niet hoor. Van de meeste mensen zijn de adressen wel ergens een keer gelekt. Zie: https://haveibeenpwned.com/

Ik krijg vrij weinig spam op mijn adres, maar af en toe een paar weken 10x meer dan normaal. Dan na een tijdje stopt het weer. Normaal is misschien 5 mailtjes per week.

• 0108daniel
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:25:
[...]

Dat hoeft niet hoor. Van de meeste mensen zijn de adressen wel ergens een keer gelekt. Zie: https://haveibeenpwned.com/

Ik krijg vrij weinig spam op mijn adres, maar af en toe een paar weken 10x meer dan normaal. Dan na een tijdje stopt het weer. Normaal is misschien 5 mailtjes per week.
Klopt, mijn email adres komt daar voor op sites die ik nooit heb bezocht.
Zo staat er eentje 'cit0day' waar mijn email adres is gevonden.
Ik ken die hele site of bedrijf niet, maargoed.
Je heb geluk dat je weinig spam krijgt!

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-01 16:47
Dit is iets wat mij ook veel opvalt de laatste tijd.
Het enige wat ik doe is constant alles als spam aanmerken, maar helaas heeft dit weinig effect.

Ik vind het een lastige opgave om te bepalen waar deze spam vandaan komt. Om een reden laat Microsoft niet zien wie de afzender is.
https://tweakers.net/i/UJYe-fzKVRdDE5iJO86PiCSE6lM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0dYpg9WayYtPLenGvSoXlSS8.png?f=user_large

Als ik bijvoorbeeld op beantwoorden klik, dan blijft het "aan" veld leeg.

Zou je eens kunnen kijken of dat bij jou ook zo is? Het klinkt namelijk wel zo.

Maar goed, niet dat ik er echt een oplossing voor heb

• 0108daniel
  • Niet online
Lees veel dat mensen spam berichten krijgen van bitcoin, energiemaatschappijen en inderdaad zonnepanelen.
Al die mails krijg ik niet, ik krijg die dating mails.
Bij mij staat er wel een email adres bij die vaak eindigt op gmail.com, maar ook hele rare letters achter elkaar.

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:02
Ik heb hier ook last van

Hoe kun je een regel maken in outlook als een afzender leeg is net zoals hier boven? Zodat deze automatisch naar de prullenbak gaan?

Het van veld mag niet leeg zijn. Ik heb gegoogled maar ik kom er niet uit.

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48

nelizmastr

Goed wies kapot

rickie19 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:32:
Dit is iets wat mij ook veel opvalt de laatste tijd.
Het enige wat ik doe is constant alles als spam aanmerken, maar helaas heeft dit weinig effect.

Ik vind het een lastige opgave om te bepalen waar deze spam vandaan komt. Om een reden laat Microsoft niet zien wie de afzender is.
[Afbeelding]

Als ik bijvoorbeeld op beantwoorden klik, dan blijft het "aan" veld leeg.
[Afbeelding]

Zou je eens kunnen kijken of dat bij jou ook zo is? Het klinkt namelijk wel zo.

Maar goed, niet dat ik er echt een oplossing voor heb
De echte afzender is noreply@ns.nl die via een spoofing aanval “namens” zonnepanelen installateur is verzonden. Je zou dan noreply@ns.nl moeten blokkeren.
Dan moet je uiteraard weer geen zaken gaan doen met de NS.

Helaas een vervelend probleem. Ook last van gehad van deze spoofing aanvallen via Coolblue, Mediamarkt en Bol.com. Kun je als ontvanger vrijwel niets aan doen.

I reject your reality and substitute my own

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 23:26
nelizmastr schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:45:
[...]

De echte afzender is noreply@ns.nl die via een spoofing aanval “namens” zonnepanelen installateur is verzonden. Je zou dan noreply@ns.nl moeten blokkeren.
Dan moet je uiteraard weer geen zaken gaan doen met de NS.

Helaas een vervelend probleem. Ook last van gehad van deze spoofing aanvallen via Coolblue, Mediamarkt en Bol.com. Kun je als ontvanger vrijwel niets aan doen.
Dat zou er middels SPF / DKIM (/DMARC) al wel uitgefilterd (of geannoteerd als waarschijnlijk SPAM in de headers) mogen worden, NS mediamarkt en co zullen die DNS records best prima hebben staan, aan jouw ontvangende mailserver om er ook iets mee te doen.

Mag toch niet aannemen dat outlook.com dit doorlaat, maar dat men hier een outlook client gebruikt bij een of andere budget mailprovider of iets dergelijks ?

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-01 16:47
gekkie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 18:51:
[...]
Mag toch niet aannemen dat outlook.com dit doorlaat, maar dat men hier een outlook client gebruikt bij een of andere budget mailprovider of iets dergelijks ?
Ik gebruik zelf niks anders dan van microsoft zelf (met een persoonlijk office 365 abonnement) . Vooral via outlook.com of via de mail app van apple op mijn mobiel.

Zoals ik het zie laat outlook.com dit dus zelf wel door.

• gekkie
rickie19 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:15:
[...]

Ik gebruik zelf niks anders dan van microsoft zelf (met een persoonlijk office 365 abonnement) . Vooral via outlook.com of via de mail app van apple op mijn mobiel.

Zoals ik het zie laat outlook.com dit dus zelf wel door.
Of wat outlook dan hier in de interface laat zien zijn niet werkelijke name + mailadres, dan zul je in de headers wellicht nog wel het werkelijke gebruikte verzend adres terug vinden. Maar goed blijft op zich wel kwalijk voor zo'n grote tent.

• appie35
Ik begrijp dit ook niet van Microsift (ik werk ook alleen in de browser met outlook.com

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48

nelizmastr

Goed wies kapot

gekkie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 18:51:
[...]

Dat zou er middels SPF / DKIM (/DMARC) al wel uitgefilterd (of geannoteerd als waarschijnlijk SPAM in de headers) mogen worden, NS mediamarkt en co zullen die DNS records best prima hebben staan, aan jouw ontvangende mailserver om er ook iets mee te doen.

In mijn geval komt dit uitsluitend op mijn outlook.com adres (hotmail van vroeger…) dus kennelijk is de DMARC policy bij Microsoft niet heel streng…

I reject your reality and substitute my own

• gekkie
Naja het kan dus zijn dat het "From:" adres niet matched met het "envelope" adres (en ja dat mag).

En in principe gebruiken de mailservers het "envelope" adres, maar als Outlook vervolgens in z'n interface alleen het "From:" adres toont, dan helpen SPF/DKIM/DMARC weinig, want dat kijkt naar de envelope en de mailservers die voor dat domein toegestaan zijn.

Dus in theorie zou je dan ook als je iets wilt blokken dat envelope-adres uit de headers moeten halen.

Maar op zich zou het fijn zijn dat als ze niet matchen, beide adressen getoond zouden worden.

[Voor 9% gewijzigd door gekkie op 06-01-2023 21:21]

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:42
Ik krijg op mijn 20+ jaar oude hotmail adres zelden spam in postvak in en mijn e-mailadres was ook uitgelekt bij de LinkedIn hack.
nelizmastr schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 21:14:
[...]

In mijn geval komt dit uitsluitend op mijn outlook.com adres (hotmail van vroeger…) dus kennelijk is de DMARC policy bij Microsoft niet heel streng…
DMARC policy van Microsoft zegt helemaal niks over de e-mail domeinen van NS en Mediamarkt.
DMARC zegt alleen wat over je eigen mail domeinen.
gekkie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 21:20:
Naja het kan dus zijn dat het "From:" adres niet matched met het "envelope" adres (en ja dat mag).

En in principe gebruiken de mailservers het "envelope" adres, maar als Outlook vervolgens in z'n interface alleen het "From:" adres toont, dan helpen SPF/DKIM/DMARC weinig, want dat kijkt naar de envelope en de mailservers die voor dat domein toegestaan zijn.

Dus in theorie zou je dan ook als je iets wilt blokken dat envelope-adres uit de headers moeten halen.

Maar op zich zou het fijn zijn dat als ze niet matchen, beide adressen getoond zouden worden.
Ja het mag maar als de FROM en Return-Path header domeinen niet overeenkomen spreek je van unaligned SPF en DKIM en zou de mail ook als SPAM moeten worden gemarkeerd.

• 0108daniel
  • Niet online
Het word alleen maar erger afgelopen dagen.
Ik krijg namelijk alleen maar dating mails die in mijn map ongewenst zitten.
Vaak zitten er bijlages bij, maar ook van 'vrouwen' die willen daten.
Het zijn er tussen de 15 en 40 mails per dag die binnenkomen.
Vermoed zelf dat dit geen spoofing is, maar iemand die een dating account heeft aangemaakt via mijn email adres en dat ik al die emails binnen krijg.
Mocht iemand hier anders over denken dan hoor ik dat graag.
Helaas is het in Outlook niet mogelijk om vanaf de map ongewenst automatisch berichten in de verwijderde map te plaatsen.
Dit lukt alleen als de in de Postvak In map komen, en daar komen de meeste dus niet in.
Aan de ene kant goed, aan de andere kant wil ik dat ze ook niet in de map ongewenst komen maar gelijk in de verwijderde map.
Krijgen meer mensen van die dating mails?

• appie35
Ik ervaar dit ook! Wat mij opvalt is datr het met vlagen is nu is het weer zonnepanelen en nekklachen...

Overigens heb ik geen bijlagen de laatste die ik ontvangen heb heeft de titel "Ken jij deze vrouwen uit jouw buurt?"

[Voor 36% gewijzigd door appie35 op 09-01-2023 12:18]

• 0108daniel
  • Niet online
appie35 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:09:
Ik ervaar dit ook! Wat mij opvalt is datr het met vlagen is nu is het weer zonnepanelen en nekklachen...

Overigens heb ik geen bijlagen de laatste die ik ontvangen heb heeft de titel "Ken jij deze vrouwen uit jouw buurt?"
Dan krijgen wij andere.
Om een paar voorbeelden te noemen zijn dit de titels:
delina meet girl er is een map met je gedeeld
Sydney Amezqyuta
Threatebqu meet girl
Shaffer your dating account
Kaylie your dating page
Xuinara your profile

etc etc etc....

• FuaZe
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:21
Regels hebben geen nut, die worden niet uitgevoerd op spam mails in de spamfolder.

Je moet de afzender blokkeren.
Dat kan met een rechtermuisklik, echter ik pas het dan aan naar een "*@domein.nl".

Ik weet alleen nog niet of het werkt, heb dit toevallig gisteren pas toegepast.

Een afzender kan ik niet blokkeren, die stuurt vanuit:
”mail@[random tekst].domein.nl", maar hiervoor lijkt geen wildcard mogelijk te zijn.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:12

NSG

Je weet niks!

Ik had hetzelfde probleem, maar heb er een oplossing voor gevonden!
https://robinhobo.com/how...n-a-txt-file-on-onedrive/

In geen jaren zo’n lege spambox gehad, kwestie van af en toe wat keywords toevoegen aan het tekstbestand. Heb het ook toegepast op mijn Gmail account.

[Voor 14% gewijzigd door NSG op 10-01-2023 07:17]

• 0108daniel
  • Niet online
Helaas werken deze opties niet voor de webversie van Outlook.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lokaal kan je er nog zelf een clientside spamfilter kunnen proberen maar met de webversie van Outlook gaat dat vast niet.

Blijf in ieder geval alle spam die inde inbox komt aanmerken als spam via de knop daarvoor. Help zo de filters trainen. En zet alle valide ontvangers waar je meer mee mailt in je adressenboek, dat helpt een beetje.
JJ Le Funk schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:20:
als het dagelijks teveel is dan over op whitelisting ipv blacklisting, zodat alleen vertrouwde afzenders nog in de inbox landen.
Dat zou ik niet doen als er wordt gemaild met ook overheden en andere waar je de mails niet wilt missen. Regelmatig de spambak door moeten gaan kost meer tijd dat op de spamknop drukken in het mailprogramma.

De woorden in een zwarte lijst zetten lijkt me ook zonde van de tijd. Die veranderen binnen no time.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• NSG

NSG

Je weet niks!

0108daniel schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:03:
Helaas werken deze opties niet voor de webversie van Outlook.
De Microsoft Power Automate ‘oplossing’ waar ik naar linkte werkt wel degelijk op de web versie van Microsoft mail adressen én gmail. De ‘flow’ draait gewoon continue op de achtergrond en scant elk mailtje dat in je spambox beland op de sleutelwoorden in je zelfgemaakte .txt bestand. Ik heb inmiddels 100+ sleutelwoorden, daarmee kost het ~1,5minuut per mail.

[Voor 4% gewijzigd door NSG op 10-01-2023 17:44]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

0108daniel schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 01:24:
[...]

Dan krijgen wij andere.
Om een paar voorbeelden te noemen zijn dit de titels:
delina meet girl er is een map met je gedeeld
Sydney Amezqyuta
Threatebqu meet girl
Shaffer your dating account
Kaylie your dating page
Xuinara your profile

etc etc etc....
Niet alleen outlook, ik heb er sinds een week of 6 opeens ook VEEL meer last van op Gmail.
Lijkt wel of ze 1 of ander manier een manier gevonden hebben om bepaalde spam-filters te misleiden.
Maar hoe snap ik niet, want het is nog steeds in 1 oogopslag spam.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

• 0108daniel
  • Niet online
F_J_K schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:24:
Lokaal kan je er nog zelf een clientside spamfilter kunnen proberen maar met de webversie van Outlook gaat dat vast niet.

Blijf in ieder geval alle spam die inde inbox komt aanmerken als spam via de knop daarvoor. Help zo de filters trainen. En zet alle valide ontvangers waar je meer mee mailt in je adressenboek, dat helpt een beetje.
Outlook heeft geen spam knop meer.
Volgens mij bedoel je de phishing knop?

• 0108daniel
  • Niet online
NSG schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:25:
[...]

De Microsoft Power Automate ‘oplossing’ waar ik naar linkte werkt wel degelijk op de web versie van Microsoft mail adressen én gmail. De ‘flow’ draait gewoon continue op de achtergrond en scant elk mailtje dat in je spambox beland op de sleutelwoorden in je zelfgemaakte .txt bestand. Ik heb inmiddels 100+ sleutelwoorden, daarmee kost het ~1,5minuut per mail.
Helaas moet je daarvoor betalen na eerst een 'gratis' proef versie geprobeerd te hebben.

• NSG

NSG

Je weet niks!

0108daniel schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:29:
[...]

Helaas moet je daarvoor betalen na eerst een 'gratis' proef versie geprobeerd te hebben.
Nee hoor, het ‘Power Automate Free’ plan is voldoende hiervoor.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

0108daniel schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:25:
[...]
Outlook heeft geen spam knop meer.
Volgens mij bedoel je de phishing knop?
Ah inderdaad. Spamknop alleen in de webversie, de app, en als de werkgever die in Outlook.exe toevoegt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• 0108daniel
  • Niet online
F_J_K schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:38:
[...]

Ah inderdaad. Spamknop alleen in de webversie, de app, en als de werkgever die in Outlook.exe toevoegt.
Ik gebruik de webversie, daarin is geen spamknop maar een report phising knop :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

0108daniel schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:04:
[...]
Ik gebruik de webversie, daarin is geen spamknop maar een report phising knop :)
Jawel, beetje verstopt :)

Verwacht echter geen wonderen. De spamfilters van MS zijn minder dan die van Google - die op dat punt wat goeds doen met het in de gaten houden van ons allemaal :+

• 0108daniel
  • Niet online
F_J_K schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Jawel, beetje verstopt :)[Afbeelding]

Verwacht echter geen wonderen. De spamfilters van MS zijn minder dan die van Google - die op dat punt wat goeds doen met het in de gaten houden van ons allemaal :+
Ah die optie heb ik niet omdat mijn mails al in de ongewenst map zitten.

• 0108daniel
  • Niet online
NSG schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 01:25:
[...]

Nee hoor, het ‘Power Automate Free’ plan is voldoende hiervoor.
Ik zie het inderdaad!
Helaas loop ik vast op het gedeelte dat ik 'toLower(text)' moet toevoegen.
Deze zit niet meer in Outlook waarbij ik niet verder kom.

[Voor 42% gewijzigd door 0108daniel op 15-01-2023 14:59]

• NSG

NSG

Je weet niks!

0108daniel schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:42:
[...]

Ik zie het inderdaad!
Helaas loop ik vast op het gedeelte dat ik 'toLower(text)' moet toevoegen.
Deze zit niet meer in Outlook waarbij ik niet verder kom.
Je kan het handmatig invoeren:

toLower(triggerOutputs()?['body/Subject'])
toLower(triggerOutputs()?['body/Body'])

Maar het werkt hier dus echt superr:

Heb er alleen wel voor gekozen om in de laatste stap niks te doen bij 'If no', dan blijft een mail waar geen keywords uit mijn .txt bestand in voorkomen, in de Spambox.

[Voor 22% gewijzigd door NSG op 15-01-2023 15:48]

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41
Heb dit ook even gedaan!. Ben benieuwd!

• 0108daniel
  • Niet online
NSG schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:43:
[...]

Je kan het handmatig invoeren:
[Afbeelding]
toLower(triggerOutputs()?['body/Subject'])
toLower(triggerOutputs()?['body/Body'])

Maar het werkt hier dus echt superr:
[Afbeelding]

Heb er alleen wel voor gekozen om in de laatste stap niks te doen bij 'If no', dan blijft een mail waar geen keywords uit mijn .txt bestand in voorkomen, in de Spambox.
Ik heb de oude step by step gebruikt, die is wat eenvoudiger en werkt wel goed bij mij test mail.
Morgenochtend eens kijken hoeveel het programmaatje al verwijderd heeft :)

[Voor 20% gewijzigd door 0108daniel op 21-01-2023 01:26]

• 0108daniel
  • Niet online
Het heeft gewerkt!
Ik heb ingesteld dat de bijlages die in spam terecht komen verwijderd moeten worden, evenals sommige woorden die ik heb ingevoerd.
Is dus een aanrader.

• 0108daniel
  • Niet online
Bakkertje_01 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:54:
Heb dit ook even gedaan!. Ben benieuwd!
Werkt het bij jou ook?

• NSG

NSG

Je weet niks!

0108daniel schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 00:25:
[...]

Ik heb de oude step by step gebruikt, die is wat eenvoudiger en werkt wel goed bij mij test mail.
Morgenochtend eens kijken hoeveel het programmaatje al verwijderd heeft :)
Ik heb in het weekend ook de overstap gemaakt naar de oude oplossing:https://robinhobo.com/how...ls-to-junk-or-spam-folder

De flow die ik al een week of 3 had draaien liep ineens vast, er waren 100+ taken die al uren of zelfs langer aan het draaien waren. Daarna heb ik het niet meer werkend gekregen, dus wellicht dat Microsoft wat op de achtergrond heeft aangepast.

Maar goed, nieuwe flow draait nu twee dagen en hoewel het qua onderhoud wat meer werk kost, is deze oplossing wel heel veel sneller. Nu een kwestie van milisecondes per mail i.p.v. minuten!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41
Euhm, ja, spamfolder is leeg, nu alleen nog wel mails in de "junkmail notfiltered" map.

Even kijken of mijn tags goed staan

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 09:21
Goedemorgen,
Ik heb de 'nieuwe versie' van Robin hobo succesvol toegepast. Echter zou ik ook een extra filter willen toevoegen waarin de afzender gecheckt wordt op woorden.
Ik heb hierin dezelfde methode als de subject en body toegepast en een extra regel ingevoegd.
toLower() als expression ingevoegd en dan van dynamic content 'From' aangeklikt. De regel zit er nu zo uit:
toLower(triggerOutputs()?['body/From']) contains SearchTerm

Helaas werkt het script nu niet meer. weet iemand wat ik fout doe, of hoe ik dit wel werkend krijg?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee