Laten we eerst jullie leugens eerst eens analyseren.youridv1 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:49:
@Pompidompom Zo lang de CPU die framerate maar kan halen ja. De R7 3700X kan in warzone 2.0 die framerate halen. Dus inderdaad, met laag genoege settings, of FSR ofzo, ga je 144 fps halen. TS heeft zelf in een comment aangegeven dat dat oke is voor warzone.
dus wat is je punt precies?
alles op low/medium zetten doet TS al en daar haalt hij zijn FPS target niet mee, vandaar dat hij een nieuwe gpu wil. De RX 6800 is de beste value op de huidige markt. 50% sneller dan zijn huidge gpu. Is dat niet genoeg, dan koopt hij of een nog duurdere kaart, of niks.
Ik lees er niet overheen, ik ben het gewoon fundamenteel oneens met alles wat je tot nog toe in dit hele topic hebt beweert. Ik vind dat je onzin praat, aanvallend doet, weigert je punten te onderbouwen met aangeleverde bronnen, lege statements maakt en de community van dingen beschuldigd en dan snel stopt met dingen beweren wanneer we bewijzen dat je ongelijk had, bijvoorbeeld over dat wij hem zogenaamd met die 5700XT opgezadeld zouden hebben, of dat de RX 6800 een heet loper is. Er wordt een onderbouwd tegenargument geleverd door mij, @Thomg, @WiLLoW_TieN , @CH4OS en je houdt er spontaan over op.
1. CPU bottleneck -> Er is geen CPU bottleneck
2. OP speelt in low/medium -> moet jij eens aangeven waar die dat beweert.
3. De 6800 is 50% sneller -> Nog niet bena maak daar algauw maar 30% van op High Settings in 1440p
Je dringt dure hardware op voor teveel geld waar OP niets aan heeft.
Een 5700xt vervangen met een 6800 is pure onzin. Dat is geen subjectieve mening meer. Dat is gewoon een objectief feit. Zo kan je elk jaar geld weggooien aan een GPU die 30% sneller is.