Hey,
We hebben recentelijk wat aanvragen gedaan voor het zetten van zonnepanelen voor volgend jaar, en wou gewoon even rondvragen of dit een redelijk aanbod was.
20x Jinko Solar 415 WP Full Black N-types zonnepanelen + alle extra benodigdheden en laten plaatsen voor een kleine ~11.000,- incl. BTW.
Persoonlijk leek me dit wel een redelijke offerte, maar ik denk, vraag toch even
1x Growatt 7000TL3-X (3 fase)
1x Monitoring
20x Clickfit Evo Schuin dak
10 jaar installatiegarantie
Voor circa ~€11.000,- incl. BTW en €8.800 excl. BTW
We hebben recentelijk wat aanvragen gedaan voor het zetten van zonnepanelen voor volgend jaar, en wou gewoon even rondvragen of dit een redelijk aanbod was.
20x Jinko Solar 415 WP Full Black N-types zonnepanelen + alle extra benodigdheden en laten plaatsen voor een kleine ~11.000,- incl. BTW.
Persoonlijk leek me dit wel een redelijke offerte, maar ik denk, vraag toch even
Foto
Helaas is de Google Earth weergave van ons huis niet echt geweldig maar het gaat hier om een groot schuin dak zonder ramen dat niet in de schaduw zitJaarverbruik
3900kwhStroomaansluiting
Wordt binnenkort een 3x 25ADoel
Elektriciteit besparen. Komt nu een EV bij en de keuken wordt te zijner tijd ook verbouwd naar elektrischWie gaat het project uitvoeren
De aannemerBijhouden data
JaReeds verkregen offerte(s)
20x Jinko Solar 415 WP Full Black N-types zonnepanelen1x Growatt 7000TL3-X (3 fase)
1x Monitoring
20x Clickfit Evo Schuin dak
10 jaar installatiegarantie
Voor circa ~€11.000,- incl. BTW en €8.800 excl. BTW
Regio
Provincie Groningen[Voor 73% gewijzigd door Arboris op 19-12-2022 12:30. Reden: Aanvullende installatie informatie]