Toon posts:

Moederbord AMD Micro-atx koopadvies

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views

Vraag

• mceurojay
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14-01 21:16
Ik zoek een?
Moederbord Micro-ATX of Full ATX. neig eerder naar de Micro-ATX omdat ik de Fractal Design Meshify 2 Mini wil halen. Maar dit staat nog niet vast.

Het liefst wil ik een moederbord die:
- Bluetooth en WiFi heeft ingebouwd, dit is geen harde eis. beetje afhankelijk van hoever het de prijs beïnvloed.
- eentje met front usb connector voor de behuizing(corrigeer me als ik dit verkeerd omschrijf.. :X )
- Mogelijkheid biedt tot upgraden naar betere processor die meer vermogen vraagt, niet perse harde eis maar koop liever één keer iets fatsoenlijks.
- Duurzaamheid/kwalitatief goed genoeg
- Uiteraard AMD chipset ondersteund, gezien de Ryzen Processor.

Ik heb me een beetje proberen te verdiepen door verschillende videos te bekijken enz, maar er is gewoon zoveel keus dat ik me geen raad meer weet..
Wellicht kunnen jullie me adviseren waar ik nog meer op moet letten bij het aanschaffen van MOBO.

Wat is je budget?
Max 200 euro, tenzij een beetje meer veel meer opties levert.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor dat ASUS goed is, verder heb ik geen voorkeur of verstand van welk merk goed is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn Build ziet er nu zo uit:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 5700X Boxed€ 209,-€ 209,-
1MoederbordenASUS TUF Gaming B550M-E WIFI€ 148,85€ 148,85
1BehuizingenFractal Design Meshify 2 Mini Zwart€ 109,90€ 109,90
1ProcessorkoelingGelid Solutions Tranquillo Rev.5€ 29,90€ 29,90
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS€ 89,-€ 89,-
1VoedingenCorsair TX750M€ 91,90€ 91,90
Totaal€ 678,55

RTX 3070 kaart en SSD zijn al aangeschaft. Ik twijfel alleen nog een beetje over het moederbord, in combinatie met de behuizing. Moet ik voor Micro-ATX gaan voor een kleinere behuizing of kan ik toch beter full ATX met grotere behuizing voor betere koeling en makkelijker upgraden in de toekomst?

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee