Je hebt het over 180kW, wat bedoel je daarmee? Of bedoel je kWh? En waarvan is dat dan?Peanutsonic schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:19:
[...]
Geen fans,levertijd 17 weken. Type 20, 35 x 120 cm
Niks theorie, 't is wat er gebeurt.
En ja, levertijd is lang momenteel. Dat is bij bijna alles zo.
Ik heb de Jaga's in februari besteld en in september zijn ze geplaatst en aangesloten (DBH installeren, afstellen en afwerking van stroomkabels heb ik zelf gedaan), dus dat is mij bekend.
Ik kan de Jaga's hier gewoon ontluchten (met een platte schroevendraaier) door de roosters heen (zie foto) of ik til even zo'n rooster op, wat ook nog geen 30 seconden werk is.Vind die Jaga's echt voorzien van een gammele constructie. Bij ontluchten moet de volledige beplating verwijderd.
Er zitten transparante kunststof slangetjes aan de ontluchtingsnippel die water/lucht bij het ontluchten afvoeren naar onder de convector. Daar kan een bakje / doekje onder.
Dus ik weet niet waarom je de complete beplating verwijdert.
Bij de Jaga Vertiga (waar ik in beide woningen ook 1 exemplaar van heb) zitten er 2 ontluchtingsnippels bovenop. Ze zijn hoog, dus je hebt er een krukje bij nodig maar ook dan is het ontluchten een fluitje van een cent.

[ Voor 42% gewijzigd door BlueTooth76 op 05-12-2022 15:35 ]
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen