Oxigeon schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:29:
Hier is na het wk ook de "dartkoorts" toegeslagen. Heb een jaar of 10 geleden voor het laatst bij mijn ouders thuis wat pijltjes gegooit. Nadat ik een huisje heb gekocht eigenlijk nergens meer plek om een bordje op te hangen. 
Heb nu via marktplaats (20euro) incl verzenden een Blade 6 aangeschaft welke er beter uitzag dan de andere borden die aangeboden werden via marktplaats. Dit bord komt in de garage te hangen. In de winter misschien wat koud maar met wat verwarmen is het daar goed vertoeven. 
Toen via marktplaats nog een setje Winmau Blackout 1 aangeschaft en dan kan zodra ik alles binnen heb gaan beginnen met gooien. 
Om het eea wat leuker te maken kan ik altijd nog via Dartcounternog wat multiplayer potjes spelen. Is prachtig om te zien wat sommige hebben hangen en hoe goed ze gooien.

Inmiddels heb ik het bord, surround en de pijlen al een klein weekje binnen. Heb op dit moment een kleine 2 avonden doorgebracht in de garage waar ik een aantal wedstrijden heb gespeeld via Dartcounter. Het gemiddelde ligt op het moment rond de 35,12. Maar waar ik het meest bang voor was waren de dubbels. Deze zorgen er natuurlijk voor dat mijn gemiddelde zo laag is. Wanneer ik ze eerder zou raken zou ik bijna zeggen dat deze ergens rond de 40-45 zou liggen.
- Het leuke aan dartcounter is dat je je tegenstander kan uitzoeken. Zo speel je dus altijd tegen "gelijkwaardige"tegenstanders. Verder zijn uiteraard de statistieken wel leuk die ze bijhouden.
- Gisteravond meegedaan aan een eerste toernooi via een discord. Eerlijk is eerlijk. Dit is niet mijn ding. Te lang wachten voordat je aan de beurt bent. Toernooi start om 21.00uur. Totaal waren 33 personen ingeschreven. Via loting werd bepaald wie net die ene match moest spelen. Hier zat ik niet bij. Dus mocht ik meteen deelnemen aan het "hoofdtoernooi" (voor 32 spelers).
Om 21.30 was het dan zo ver dat die 1e pot voorbij was. Ik was klaar met ingooien en ik werd gekoppeld aan een engelsman. Toen ik deze wilde toevoegen kreeg ik een privebericht dat in zijn huis de stroom was uitgevallen en hij dus niet kon spelen. Ik kreeg dus een Bye naar de volgende ronde.
Uiteindelijk om 22.30 werd ik wederom gekoppeld aan een engelsman. Deze pot wel kunnen spelen maar dus 1.5ur gewacht tot ik kon spelen. Deze wedstrijd heb ik dan ook vrij hard verloren met 3-0 waardoor ik uit het toernooi vloog. 
Ik zou dit natuurlijk kunnen oplossen door tussendoor nog wat potten te spelen tegen andere mensen. Voor nu maar wachten tot Dartcounter zelf de optie om toernooien te spelen gaat toevoegen. Hier zijn ze atm mee bezig.
Verder speel ik op dit moment met de Winmau Blackout 1 (23gr) pijlen. Deze "zwabberen" naar mijn bord. Ben nog aan het uitvogelen of het het loslaten van de pijl is of dat deze pijlen gewoon te licht voor mij zijn.
/f/image/yF9TznDEYknXFv6WieMq331M.png?f=fotoalbum_large) 
                                                [
                        Voor 3% gewijzigd door
                                                     Oxigeon                                                 op 16-01-2025 12:04
                                            ]