Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Niewaar. Groen is mooierOp woensdag 29 augustus 2001 20:05 schreef rick17 het volgende:
jammer van die groene ledjes blauw was mooier
Artikel
Voor de luiere mensen onder ons
Ennuh als je blauwe ledjes gebruikt hoeveel geld d8 je ongeveer kwijt te zijn
als ze 1.50 zijn 30 piekOp woensdag 29 augustus 2001 20:11 schreef Cole het volgende:
Nice... alleen ze zitten wel wat scheefjes ?
Artikel
Voor de luiere mensen onder ons
Ennuh als je blauwe ledjes gebruikt hoeveel geld d8 je ongeveer kwijt te zijn
als ze 5 piek zijn 100 hollandse florijnen
Die is echt gaaaaaaf.
Powered by ProBNC
Maar das mijn mening.
als m'n comp ook zo'n lichtmast was zou ik gek worden.
btw: m'n hub kan er ook wat van
Verwijderd
Het lijkt wel of sommige GoTters heel erg geilen op blauwe LEDs en alle LEDs die niet blauw zijn willen vervangen door blauwe..Op woensdag 29 augustus 2001 20:05 schreef rick17 het volgende:
die van hen is mooi....
wel leuk gedaan
Maar als je dat ding naast je hebt staan werkt dat best wel afleidend lijkt mij
Iemand die ervaring heeft?? (Mijn case staat onder bureau dus ik hoef dat lelijke ding nie te zine)
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Dinoraptor:
Niewaar. Groen is mooier
Over smaak en kleur valt niet te twisten zei mijn pa altijd
Ehm... dat lijkt niet zo, dat _is_ zoOp donderdag 30 augustus 2001 03:13 schreef edwinv het volgende:
[..]
Het lijkt wel of sommige GoTters heel erg geilen op blauwe LEDs en alle LEDs die niet blauw zijn willen vervangen door blauwe..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
|Specs|
Verwijderd
Ik wou ze als hdd led gaan gebruikenOp vrijdag 31 augustus 2001 09:54 schreef Korn21 het volgende:
Hebben die LED-jes nou ook een functie? Dat zou namelijk wel grappig zijn!
Mag ik vragen hoeveel hd's je momenteel hebt?Op vrijdag 31 augustus 2001 09:57 schreef Qorne het volgende:
[..]
Ik wou ze als hdd led gaan gebruiken
Verwijderd
hhaha 1 in die pc maar ik wou ze samen binden (DOH)Op vrijdag 31 augustus 2001 10:20 schreef Jazzy het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel hd's je momenteel hebt?
Dat zegt hij toch, Het is een VU meter.Op vrijdag 31 augustus 2001 09:54 schreef Korn21 het volgende:
Beetje irritant lijkt me, als ze nou gebruikt werden omde processorbelasting en het geheugengebruik weer te geven dan zou ik zeggen ja, maar dit vind ik een beetje irri
hmm...de link zegt vuguide....laat het eens vu-meter zijnOp vrijdag 31 augustus 2001 09:54 schreef Korn21 het volgende:
Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2
en blauwe geven zoveel licht dat je meteen verlichting voor je kamer hebt...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb er dus ook 1 gebouwd en gebruik um als HD VU meter met 10 superbright oranje leds ( ze zijn wel helder maar geven dus vet oranje licht ) als ik een beetje heftig aan het booten ben ofzo lijkt het net of de boel hier in de fik staat ...
Voor de zelfbouwers onder ons heb ik nog wel wat schema's :
http://www.maikel.net/hdledmodje/schemavu.gif
http://www.maikel.net/hdledmodje/schemavueagle.jpg
http://www.maikel.net/hdledmodje/partlist.txt
http://www.maikel.net/hdledmodje/LM3914.pdf
Voor vragen mag je over 2 weken weer komen , ik ga zo richting schiphol lekker 15 dagen op vakantie.
Maar kijk anders ff in de oude topics .. want daar is eigenlijk zo ongeveer alles wel aan bod gekomen ..
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku