Een half jaar geleden ben ik verhuist naar een nieuwe woning, Mijn oude koopwoning staat leeg en is inmiddels verkocht. De overdracht is pas in januari.
Op de woning staat een variabel contract met helaas hoge prijzen (3,50 per kuub gas)
De thermostaat is ingesteld op 14 graden eco,maar zelfs dan tikt het verbruik de 30 euro op een dag aan wanneer de buitentemperatuur gemiddeld rond de 0 graden is, zoals komende weken weer wordt verwacht.
-Het gaat om een woning uit begin 1900 met nageisoleerde muren, dak en standaard dubbelglas.
-De woning is voorzien van houten kozijnen en vloeren.
-Ketel is een 4 jaar oude Intergas HRE
-thermostaat op 14 graden
-Radiatoren woonkamer open,
-Bjjkeuken. Badkamertl toilet en slaapkamers op anti-vorst.
-rolluiken zover aanwezig dicht.
Het verbruik in de huidige situatie:
Oktober -8 euro
November 240 euro (minus 190 euro compensatie)
December: 800 euro (minus 190 euro compensatie
Kan ik de temperatuur nog lager instellen zonder nadelige gevolgen? ( vocht, het werken van hout).
Op de woning staat een variabel contract met helaas hoge prijzen (3,50 per kuub gas)
De thermostaat is ingesteld op 14 graden eco,maar zelfs dan tikt het verbruik de 30 euro op een dag aan wanneer de buitentemperatuur gemiddeld rond de 0 graden is, zoals komende weken weer wordt verwacht.
-Het gaat om een woning uit begin 1900 met nageisoleerde muren, dak en standaard dubbelglas.
-De woning is voorzien van houten kozijnen en vloeren.
-Ketel is een 4 jaar oude Intergas HRE
-thermostaat op 14 graden
-Radiatoren woonkamer open,
-Bjjkeuken. Badkamertl toilet en slaapkamers op anti-vorst.
-rolluiken zover aanwezig dicht.
Het verbruik in de huidige situatie:
Oktober -8 euro
November 240 euro (minus 190 euro compensatie)
December: 800 euro (minus 190 euro compensatie
Kan ik de temperatuur nog lager instellen zonder nadelige gevolgen? ( vocht, het werken van hout).
www.triathlete.nl