verwijderen account

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvan1000
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-05-2024
goede. dag.

ik. heb. even. een. vraagje.

ik. heb. een. telecomprovider. met de naam voys en die telefoonnummers. heb ik weer doorgeschakeld naar

mijn server met freepbx maar ondersteund voys ook een fax. apparaat. dus niet digitaal maar echt met nog. een telefoonkabel maar die telefoonkabel gaat dan weer over naar fax-over-ip ik. vraag dit omdat ik het niet krijg ingesteld op de pagina die die iedere keer afdrukt krijg staat kiestoondetectie mislukt dan neem ik aan dat. mijn provider dat niet ondersteund en zeg.

alstublieft niks over de punten komma's en leestekens wat die zet ik toch altijd op de verkeerde plek en als iemand daar moeite mee heeft houd het dan voor je zelf want ik word er iedere keer wel een beetje verdrietig van ( ben namelijk van alle scholen verbannen )

als een beheerder nog eens dit topic sluit dan ga ik andere maatregelen nemen heb nu mijn best gedaan en kijk nog eens hier naar

alstublieft niks over de punten komma's en leestekens wat die zet ik toch altijd op de verkeerde plek en als iemand daar moeite mee heeft houd het dan voor je zelf want ik word er iedere keer wel een beetje verdrietig van ( ben namelijk van alle scholen verbannen ) ik ben dus van alle scholen verbannen dus hou alstublieft jullie koppen over dit gezeik anders doe ik aangifte en zorg ik er ook voor dat dit platform dicht word gezet voor verdere onderzoek door de politie want dit mag niet dit is pesterijen voor iemand die dit niet eens wilt bereiken ik zeg ook niet door mij maar door de politie want heb gewoon een normale vraag en daar hoeft niet persee leestekens bij en ik heb dus mijn best gedaan op bovenstaande maar zoals u ziet lukt niet

dus dat is de reden voor verdere informatie die ik toch niet ga zeggen stuur mij pb ik hoor graag van jullie alvast bedankt met vriendelijke groet Tobias Kasander

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@tobiasvan1000 Je zou natuurlijk een klein beetje moeite doen door het iemand anders even na te laten lezen.
Want momenteel is het wederom onleesbaar.

Daarnaast zijn je ''dreigementen'' bijzonder lachwekkend.
Je hebt bijzonder weinig rechten tot toegang tot een openbaar forum,
De politie ziet je aankomen, vermoedelijk niet maar goed.

Verder ben ik geen moderator, dus van mij heb je niks te duchten.

De laat iemand anders even je tekst doorlezen en aanpassen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

We vragen je niet om leesbare zinnen te schrijven om je te pesten, maar omdat dat gewoon noodzakelijk is om je goed te kunnen helpen. Slecht leesbare reacties maken het lastig om je probleem goed te begrijpen en je vraag te beantwoorden. Zie ook punt drie van onze Huisregels.

Je kan het beste even direct contact opnemen met @RoD, het crewlid dat je vorige topic gesloten had. Hij kan je ook tips geven over de juiste plek om je vraag te stellen. In https://gathering.tweakers.net/forum/faq#quickstart staan ook nog een boel tips.

Specifiek voor jouw probleem: leg in elk geval duidelijk uit welke apparatuur (merk/type) en diensten je precies gebruikt en hoe je een en ander aangesloten hebt en wat er wel en niet werk. Als je moeite hebt met het correct plaatsen van interpunctie, deel je verhaal dan in elk geval op in kleinere stukken, dat maakt het ook al leesbaarder.

Aangezien Geachte redactie niet de plek is voor klachten over gesloten topics en dergelijke, doe ik dit topic hier op slot. Met de tips die ik hierboven gegeven heb zou je prima een nieuwe poging moeten kunnen doen om je vraag op het forum te stellen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.