Hallo,
Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra en sinds enkele dagen draait hij sommige elementen in mijn scherm waar ik hier niet om vraag. De optie om het scherm te draaien staat tevens ook uit. Dit doet zich voornamelijk voor bij het maken van een foto.
Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen foto meer maken in de lengte. Enkel dwars.
Naar mijn weten heb ik alle opties wel al aan- en uitgezet. Maar zonder succes.
Ik doe de aanname dat dit te maken heeft met de hulp tools maar na aan- en uitzetten maakt dit geen verschil.
Zie onderstaande afbeeldingen, beide foto's zijn gemaakt terwijl ik de telefoon rechtop houdt. De camera denkt echter dat ik de telefoon dwars had.
:strip_exif()/f/image/wrwL9C1iLoxcD12pz4aWpVST.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra en sinds enkele dagen draait hij sommige elementen in mijn scherm waar ik hier niet om vraag. De optie om het scherm te draaien staat tevens ook uit. Dit doet zich voornamelijk voor bij het maken van een foto.
Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen foto meer maken in de lengte. Enkel dwars.
Naar mijn weten heb ik alle opties wel al aan- en uitgezet. Maar zonder succes.
Ik doe de aanname dat dit te maken heeft met de hulp tools maar na aan- en uitzetten maakt dit geen verschil.
Zie onderstaande afbeeldingen, beide foto's zijn gemaakt terwijl ik de telefoon rechtop houdt. De camera denkt echter dat ik de telefoon dwars had.
:strip_exif()/f/image/wrwL9C1iLoxcD12pz4aWpVST.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9hs3oUvuCw8PQ5SxVmvfHLPY.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN: Eczeem