Gisteren ook maar eens de stap gewaagd van Moode naar Pcp. Draai Pcp met LMS op een Pi 4b, bedraad aangesloten, en met een externe USB dac. Alle terminologie is nog wat verwarrend, maar het het spul aan de praat met mijn Synology NAS voor de lokale muziek en Qobuz voor streaming,
Draai op de iPhone met iPeng als test, maar Material Skin ziet er ook prima uit. Nog beetje aan het ontdekken hoe ik Qobuz zag makkelijk mogelijk kan integreren. Ik zou het liefst en zoek optie hebben die over lokaal en qobuz zoekt, maar het zijn nu nog twee stappen. Ook nog eens uitzoeken of ik gelijktijdig kan streamen naar de AirPods in de keuken en voorkamer.
Eerste indrukken:
- geluid gelijk aan Moode
- iets lastiger op te zetten
- veel meer opties dan Moode
- ik speelde eerder met Volumio, maar ben beetje afgehaakt met switch naar betaald
Ik draai LMS met de Material Skin. Ziet er erg fijn uit, maar ik snap de configuratie nog niet helemaal. Ik zie niet meer waar ik nou plugins kan toevoegen? Managen van bestaande plugins lukt wel, maar de lijst met nieuwe is nergens te vinden.
**EDIT** never mind ... er zit gewoon een 'plugins' optie in de dropdown die ik over het hoofd had gezien
[
Voor 16% gewijzigd door
leto001 op 13-02-2024 09:22
]