28 juni mijn X1 30e Phev mogen ophalen (besteld op 22 maart 2024). Super tevreden met de snelle levering en service.
Eerste indruk is zeer positief. Ik las op dit forum diverse klachten over het besturingssysteem (zou heel traag en buggy zijn), dat heb ik zelf nog niet kunnen opmerken. Auto is zeer vlot, de sportstoelen zitten echt fantastisch en het is zeer leuk rijden ondanks het gewicht van de auto.
De enige (lichte) tegenvaller die ik tot nu toe heb kunnen opmerken is het HK soundsysteem. Hier had ik voor de prijs toch iets meer punch en diepte verwacht (ter vergelijking, ik reed hiervoor in de laatste generatie mazda 3 met een Bose-systeem en die klinkt wel echt een stuk beter). Verder is het voor mij ook nog een beetje wennen aan de airco, die o
nlangs de ''auto'' stand (en ingesteld op 21 graden) altijd op hetzelfde niveau lijkt te blijven blazen.
Volgens de dealer komt er binnenkort wel weer een nieuwe iDrive 9 remote software update aan, wellicht dat dit een aantal van de problemen oplost die anderen ervaren.
weet iemand of het wellicht mogelijk is om alle sensoren met 1 druk op de knop uit te schakelen op het moment dat je bijvoorbeeld de wasstraat ingaat?
[
Voor 6% gewijzigd door
SwekkieSwekson op 02-07-2024 11:51
]