Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dag dagelijks gebruik + gamen (CS:GO,League of legends. Binnenkort zou ik beginnen aan een opleiding web development, dus rekening houdend hiermee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
WiFi compatibel aangezien ik graag later de computer eventueel wil verplaatsen naar ruimtes waar geen ethernet kabel beschikbaar is zodat ik toch nog verder kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag advies voor volgende build. De meeste games speel ik op 1080p maar indien 1440p lukt met dit budget hoor ik het graag. Omdat ik geen dongel wil ben ik dus opzoek naar een WiFi kaart die ik kan inbouwen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of kan in principe elke kaart op het moederbord?
Dag dagelijks gebruik + gamen (CS:GO,League of legends. Binnenkort zou ik beginnen aan een opleiding web development, dus rekening houdend hiermee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
WiFi compatibel aangezien ik graag later de computer eventueel wil verplaatsen naar ruimtes waar geen ethernet kabel beschikbaar is zodat ik toch nog verder kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag advies voor volgende build. De meeste games speel ik op 1080p maar indien 1440p lukt met dit budget hoor ik het graag. Omdat ik geen dongel wil ben ik dus opzoek naar een WiFi kaart die ik kan inbouwen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of kan in principe elke kaart op het moederbord?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 | € 419,- | € 419,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 73,75 | € 73,75 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,05 | € 29,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 92,90 | € 92,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master V650 Gold-V2 | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
Totaal | € 1.034,39 |