Dat kan ik dus niet inschatten. Het kan ook "overschreden" zijn namelijk. De school heeft gewoon bepaalde verplichtingen en wordt grotendeels gefinancierd uit gemeenschapsgeld. Dan is de vrijheid voor eigen regeltjes gewoon beperkt. Laat ik het zo zeggen: als ze inderdaad terecht weigeren, dan had dit voor TS zeker niet als een verrassing moeten komen.Falcon schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:05:
Toch vind ik dat we hier ook wel iets meer respect mogen hebben voor de professionals in het onderwijs. Dit zal niet over 1 nacht ijs besloten zijn, daarnaast kijkt de school ook vaak of zij kunnen bieden wat jouw kind nodig heeft.
Nee is even slikken, maar luister goed wat de school zal aangeven in je tweede gesprek en laat hun dit op schrift zetten zodat je dit mee kunt nemen in de andere keuzes die je gaat maken.
Deze school heeft in ieder geval een grens aangegeven.
Daarbij zou uitgangspunt moeten zijn wat er nodig is om e.e.a. mogelijk te maken en niet beargumenteren waarom je er bij voorbaat geen brood in ziet. Er gaan tegenwoordig zelfs kinderen, die nauwelijks kunnen praten en in een rolstoel zitten, gewoon naar de kleuterklas. Dat ze daarna alsnog naar het speciaal onderwijs gaan.... ja waarschijnlijk wel.