De titel zegt al genoeg denk ik
de ellipsis wordt niet getoond voor forum topic titels op de beta FP:
:fill(white):strip_exif()/f/image/MCTxRq7uaLstLWAWVcoOFNkG.png?f=user_large)
Het lijkt te worden veroorzaakt doordat "display: flex" wordt toegepast op ".forum--list-item__title", dan werken ellipsis niet. Sowieso lijken de meeste properties alleen nodig te zijn voor of de name, of de title.
Kan worden opgelost door "display: flex" alleen op de name toe te passen. Maar naar mijn mening is het beter om name en title te splitsen, aangezien daar toch geen overlap in zit, maar dat laat ik aan jullie over
Edit: De browser is trouwens Chrome.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MCTxRq7uaLstLWAWVcoOFNkG.png?f=user_large)
Het lijkt te worden veroorzaakt doordat "display: flex" wordt toegepast op ".forum--list-item__title", dan werken ellipsis niet. Sowieso lijken de meeste properties alleen nodig te zijn voor of de name, of de title.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| .forum--list-item__name, .forum--list-item__title { display: flex; flex-direction: column; flex-grow: 1; overflow: hidden; text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; width: 100%; } |
Kan worden opgelost door "display: flex" alleen op de name toe te passen. Maar naar mijn mening is het beter om name en title te splitsen, aangezien daar toch geen overlap in zit, maar dat laat ik aan jullie over
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| .forum--list-item__title { display: flex; flex-direction: column; flex-grow: 1; overflow: hidden; } .forum--list-item__name { overflow: hidden; text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; } |
Edit: De browser is trouwens Chrome.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.