Toon posts:

Donkere achtergrond instelling doet niks

Pagina: 1
Acties:

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:47
Als ik op de frontpage kom, heb ik ineens een hele witte frontpage, terwijl ik de achtergrond instelling heb ingesteld op Donker.

Dit gaat dan wel weer goed op het forum.

https://tweakers.net/i/Z1uKnyhQsJzNSHc2zdxdpIA3PbE=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/c7sBO3ZTXe4NuiXAd5LFbEzI.png?f=fotoalbum_small

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:31

crisp

Devver

Pixelated

Je gebruikt daar de bèta-frontpage (https://tweakers.net/instellingen/betafeatures/) en daar werkt die instelling inderdaad (nog?) niet...

Intentionally left blank

• JelleDJs
Het lijkt meer een kwestie van niet meer...

Want ik heb die voorpagina beta volgens mij al heel lang en voorheen ging die instelling wel mee.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:31

crisp

Devver

Pixelated

JelleDJs schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:45:
Het lijkt meer een kwestie van niet meer...

Want ik heb die voorpagina beta volgens mij al heel lang en voorheen ging die instelling wel mee.
Dat durf ik niet te zeggen. Wellicht dat @Marvellanius dat weet?

Intentionally left blank

• Marvellanius
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-02 09:32
Heb het even bekeken in de code, maar de achtergrond-instelling heeft het in de beta-variant nooit gedaan - de bijbehorende CSS class en HTML-elementen worden overgeslagen in de beta.

• JelleDJs
Dan is er iets mis gegaan in mijn hersenpan, want het viel me gisterochtend ineens "op".

Waarschijnlijk ga ik normaal gesproken dan snel genoeg naar een nieuwsartikel dat het me niet eens op valt.

Dan is dit weer opgeklaard, kan dit topic ook weer dicht.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ik denk dat het komt omdat de achtergrond van de ankeilers (naar mijn idee) lichter is geworden. Het viel me van de week ook al op.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Marvellanius
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-02 09:32
De achtergrond van de ankeilers is gisteren aangepast naar een lichtere kleur, dus dat is correct opgemerkt @Yorinn :) Dit is onderdeel van het incrementeel klaar maken van de beta voor volledige adoptie; zie hier de melding dat we hier aan begonnen zijn: jelle. in "[Feedbacktopic] Frontpage-bètatest"
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee