Je gebruikt daar de bèta-frontpage (https://tweakers.net/instellingen/betafeatures/) en daar werkt die instelling inderdaad (nog?) niet...
Intentionally left blank
Het lijkt meer een kwestie van niet meer...
Want ik heb die voorpagina beta volgens mij al heel lang en voorheen ging die instelling wel mee.
Want ik heb die voorpagina beta volgens mij al heel lang en voorheen ging die instelling wel mee.
Dat durf ik niet te zeggen. Wellicht dat @Marvellanius dat weet?JelleDJs schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:45:
Het lijkt meer een kwestie van niet meer...
Intentionally left blank
Heb het even bekeken in de code, maar de achtergrond-instelling heeft het in de beta-variant nooit gedaan - de bijbehorende CSS class en HTML-elementen worden overgeslagen in de beta.
Dan is er iets mis gegaan in mijn hersenpan, want het viel me gisterochtend ineens "op".
Waarschijnlijk ga ik normaal gesproken dan snel genoeg naar een nieuwsartikel dat het me niet eens op valt.
Dan is dit weer opgeklaard, kan dit topic ook weer dicht.
Waarschijnlijk ga ik normaal gesproken dan snel genoeg naar een nieuwsartikel dat het me niet eens op valt.
Dan is dit weer opgeklaard, kan dit topic ook weer dicht.
Ik denk dat het komt omdat de achtergrond van de ankeilers (naar mijn idee) lichter is geworden. Het viel me van de week ook al op.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
De achtergrond van de ankeilers is gisteren aangepast naar een lichtere kleur, dus dat is correct opgemerkt @Yorinn
Dit is onderdeel van het incrementeel klaar maken van de beta voor volledige adoptie; zie hier de melding dat we hier aan begonnen zijn: jelle. in "[Feedbacktopic] Frontpage-bètatest"

Pagina: 1