APC3-2300R afstandsbediening volledig loskoppelen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieM
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-12-2024
hi Tweakers,

ik heb een ICS-2000, een APC3-2300R setje en verschillende andere klikaanklikuit (compatibel) componenten. Nu wil ik de afstandsbediening van de APC3-2300R hergebruiken om scene's te activeren die niets met de stekkerset te maken hebben, en de stekkerset bedienen via de ICS-2000.

De stekkers ontkoppel ik van de afstandsbediening mbv de volgende stappen: 5 seconden uit het stopcontact -> Groep of kanaal UIT op de afstandsbediening -> Stekkers knipperen 2 x om te bevestigen -> reageren dan niet meer op de afstandsbediening.

Als ik de stekkers dan opnieuw in leer stand zet, en een aan signaal via de klikaanklikuit app stuur, of de verbinden optie op de stekker component in de app gebruik, reageren de stekkers ook weer op de afstandsbediening.

Is er een mogelijkheid om de afstandsbediening of de stekkers "harder" te ontkoppelen, zodat ik de afstandsbediening los kan gebruiken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieM
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-12-2024
Het lijkt gerelateerd aan dit topic Klik-aan-Klik-uit schakelaars reageren allemaal op zelfde ID .. De vraag is denk ik hoe ik de ontvangers alleen op unieke codes laat reageren..