Verhuren Lynk & Co: wat levert het op?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captjayjay
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-11-2023
Hi allemaal,

We hebben ons een tijdje geleden aangemeld voor Lynk & Co. Nu de auto er eindelijk bijna lijkt te zijn (de communicatie is nogal onduidelijk, maar ik heb een kentekenbewijs ontvangen), ben ik nog eens na gaan denken over de kosten.

Als ik de prijs van Lynk (€550 voor ons) afzet tegen wat we momenteel kwijt zijn via MyWheels is dat toch een fors verschil. Ik begrijp uiteraard dat er voordelen kleven aan het hebben van een 'eigen' auto en dat de Lynk 01 meer comfort biedt, maar toch; je probeert kritisch te zijn op waar het geld naartoe gaat in deze tijden :).

De enige manier waarop ik momenteel voor mezelf zou kunnen verantwoorden waarom ik toch het extra geld uit zou willen geven aan een Lynk, is dat er in theorie ook geld te verdienen valt met de verhuur. Echter, ik kan maar moeilijk een beeld vormen van of dit in de praktijk daadwerkelijk werkt. Huren mensen jouw auto ook echt en wat zou je kunnen verwachten qua inkomsten daarvan?

Als ik zelf op de app kijk, zie ik dat er een aantal mensen bij mij in de buurt hun Lynk verhuren. De tarieven die mensen daarvoor vragen vind ik echter vrij hoog (soms meer dan 2x zo duur als verschillende deelplatformen die beschikbaar zijn). Ik vraag me dan ook af of hier echt iets mee wordt verdient.

Zijn er hier Lynk gebruikers die hun auto actief verhuren en iets kunnen delen over hun ervaringen en inkomsten daarmee?

Alvast veel dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:21
In dit topic kan je misschien iets vinden: Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1

Maar heb niet echt het idee dat het storm loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nu is de Lynk natuurlijk vergeleken met de gemiddelde deelauto veel luxer (infotainment, parkeersystemen etc.), duurder, sneller (8 sec naar de 100 waar een beetje deelauto dat in 11 of 12 doet), ruimer en zo nog meer.

En logischerwijs houdt de Lynk dan ook het midden tussen een deelauto en een huurauto, ook qua huurprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozzzzke
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-08 14:10
Er is een nieuwe IOS update uit voor de app, dit zou de problemen met huren moeten oplossen.

• georgk86
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 20:16
captjayjay schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:58:

De enige manier waarop ik momenteel voor mezelf zou kunnen verantwoorden waarom ik toch het extra geld uit zou willen geven aan een Lynk, is dat er in theorie ook geld te verdienen valt met de verhuur. Echter, ik kan maar moeilijk een beeld vormen van of dit in de praktijk daadwerkelijk werkt. Huren mensen jouw auto ook echt en wat zou je kunnen verwachten qua inkomsten daarvan?

Als ik zelf op de app kijk, zie ik dat er een aantal mensen bij mij in de buurt hun Lynk verhuren. De tarieven die mensen daarvoor vragen vind ik echter vrij hoog (soms meer dan 2x zo duur als verschillende deelplatformen die beschikbaar zijn). Ik vraag me dan ook af of hier echt iets mee wordt verdient.

Zijn er hier Lynk gebruikers die hun auto actief verhuren en iets kunnen delen over hun ervaringen en inkomsten daarmee?

Alvast veel dank!
Hoe zijn je eigen ervaringen hier inmiddels mee?

Ik zit nu namelijk ook met hetzelfde idee. Ik heb een auto nodig en de Lynk en Co (650 inmiddels!) lijkt een goede deal als je een deel kan terugverdienen met verhuur