Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ook de nieuwste spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige pc met componenten is alweer 7 of 8 jaar oud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die de nieuwste spellen op hoge settings kan spelen én over minimaal 5 jaar nog steeds nieuwe spellen kan spelen op speelbare settings (1080p, maar waarschijnlijk ga ik eerdaags over op 1440p).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het is tijd voor een nieuwe pc. Nou kan ik nog een paar maanden wachten op de nieuwste cpu/gpu combinatie, maar de kans is groot dat ik dan woekerprijzen moet betalen. Nou zag ik deze pre-build langskomen. Waarschijnlijk betaal ik een paar honderd euro extra dan wanneer ik zelf zoiets in elkaar zou zetten, maar dat vind ik niet erg als de pc voldoet aan mijn eisen en eventuele ervaringen met deze pre-build positief zijn.
Het gaat om deze pc;
Acer Predator Orion
Gamen, ook de nieuwste spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige pc met componenten is alweer 7 of 8 jaar oud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die de nieuwste spellen op hoge settings kan spelen én over minimaal 5 jaar nog steeds nieuwe spellen kan spelen op speelbare settings (1080p, maar waarschijnlijk ga ik eerdaags over op 1440p).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het is tijd voor een nieuwe pc. Nou kan ik nog een paar maanden wachten op de nieuwste cpu/gpu combinatie, maar de kans is groot dat ik dan woekerprijzen moet betalen. Nou zag ik deze pre-build langskomen. Waarschijnlijk betaal ik een paar honderd euro extra dan wanneer ik zelf zoiets in elkaar zou zetten, maar dat vind ik niet erg als de pc voldoet aan mijn eisen en eventuele ervaringen met deze pre-build positief zijn.
Het gaat om deze pc;
Acer Predator Orion