Goed initiafief, en hopelijk wordt het wat ik me er bij voorstel!!
(zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/215892)
(zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/215892)
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Nee hoor, ik snij netjes voor iedereen een stukje afOp woensdag 29 augustus 2001 15:43 schreef Elvhenk het volgende:
We gaan toch niet gelijk met die taart gooien he Mren?
Zoiets.Op woensdag 29 augustus 2001 15:45 schreef TgF het volgende:
GaMeOvEr (Bemiddelaar - 3765)
Jij bent dus de Jezuz van GoT zeg maar
Congratz dude!
Ik hoop je niet nodig te hebben...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ah, in dat geval, wat kun je in positieve zin voor mij doen dan?Op woensdag 29 augustus 2001 15:46 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Zoiets.
Mij niet nodig te hebben ? Ach, het hoeft niet allemaal negatief te zijn hoor.
Lekker zijn is een gave :)
asjeblieft!Op woensdag 29 augustus 2001 15:49 schreef lordspacie het volgende:
gefeli en ik wil ook taart

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Lekker mag ik no een stukje?Op woensdag 29 augustus 2001 15:52 schreef MREn het volgende:
[..]
asjeblieft!
[afbeelding]
wel delen hè?
Lekker zijn is een gave :)
Tja, tis een kutbaan, maar iemand moet het doen. Het gaat erom dat er verbetering komt, dan krijg ik maar een partij gedoe over me heen. Op de lange termijn plukken we als het ff meezit met zijn allen de vruchten ervan en dat is toch ook wel een soort van waardering.Op woensdag 29 augustus 2001 16:07 schreef poohbeer het volgende:
gatverdamme?? wat een job haal je je nu weer op de nek man![]()
Hehe, zal je nog bloed zweet en tranen kosten denk'k.. Maar als er iemand geschikt voor is, ben jij het wel.
Succes!
Aannames zijn fataal.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
[off-topic]Op woensdag 29 augustus 2001 16:10 schreef lordspacie het volgende:
[..]
Lekker mag ik no een stukje?
Aannames zijn fataal.
The ramblings of an idiot
Nee bemiddelaar.....kortom stootkussen tussen users en crewOp woensdag 29 augustus 2001 16:36 schreef Mcboom het volgende:
Gefeliciteerd
Dus nu oppermod?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Haha dus als er iets aan de hand is geven wij Gameover een beuk en dan geeft hij hem door aan jullie en andersomOp woensdag 29 augustus 2001 16:37 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Nee bemiddelaar.....kortom stootkussen tussen users en crew.
There is no art to find the minds construction in the face
They made me do it.
Dus maar uitkijken dat hij niet het 'pispaaltje' wordt, want het is en blijft gevaarlijk tussen 2 vuren in.....Op woensdag 29 augustus 2001 16:37 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Nee bemiddelaar.....kortom stootkussen tussen users en crew.
The ramblings of an idiot
Velen. Wie de eerste waren weet ik niet. Floris en * GaMeOvEr waren er iig al een tijd mee bezig.Op woensdag 29 augustus 2001 16:40 schreef Smoothy_ het volgende:
Bemiddelaar = Doorgeefluik
Gefeliciteerd!
Goed initiatief. Wie heeft deze functie trouwens verzonnen?
Aannames zijn fataal.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| [17:05] <TgF> zeg het hier maar, kkomt er niemand tussen :) [17:05] <TgF> -k [17:06] <TgF> of moek dat andere verhaaltje posten? [17:06] <Et743nonactive> Bof, die kreet van jou was toch kort maar krachtig... :-) [17:07] <TgF> welke kreet? [17:07] <Et743nonactive> Mooie samenvatting iig :-) [17:07] <Et743nonactive> GaMeOvEr, [17:07] <Et743nonactive> <TgF> Ecteinascidin heeft mij gevraagd je te feliciteren met jouw benoeming. [17:07] <Et743nonactive> <TgF> [ectein mode] [17:07] <Et743nonactive> <TgF> GaMeOvEr: succes en gefeliciteerd, goed plan!!! [17:07] <Et743nonactive> <TgF> [/ectein mode] [17:07] <Et743nonactive> Die dus..... [17:07] <Et743nonactive> (ben snel tevreden) [17:07] <TgF> moet ik die posten? [17:08] <Et743nonactive> Als je die ergens zou kunnen posten.. graag [17:08] <TgF> op LA dan... [17:08] <Et743nonactive> Langere verhalen: andere tekst.... maakt het allen wat uitgebreider terwijl jou boodschap zo wel prima is, toch? [17:08] <Et743nonactive> op LA.. dat zou tof zijn |
Verwijderd
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Verwijderd
Ombudsman vat de lading nog iets beter denk'kOp woensdag 29 augustus 2001 16:39 schreef JvS het volgende:
Het is niet echt "opper". hij is meer jullie pro-deo advocaat en deels rechter.
Gratis door de crew en hemzelf ter beschikking gesteld.
This too shall pass
Never stop seeking what seems unobtainable...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
39
Dat kan om technische redenen nietOp woensdag 29 augustus 2001 19:22 schreef -polle- het volgende:
Maaruh, kan dat bemiddelaar niet het engelse Negotiator worden ? Modjes = Moderators en Adjes = Administrators is toch ook Engels ?
dan staat er GaMeOvEr (negotiater - 9999)Op woensdag 29 augustus 2001 20:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat kan om technische redenen niet
This too shall pass
Hierover heb ik al een gesprek met Rick gehad en ik heb een topic op het CF gestart. Het moge duidelijk zijn dat ik niet wil dat zoiets gebeurt.Op woensdag 29 augustus 2001 18:28 schreef Chaos het volgende:
Congrats GaMeOvEr, lijkt erop dat je al meteen wat te doen hebt: [topic=216048]
Aannames zijn fataal.
Ja. Ik heb global + ban rechten, zodat ik kan ingrijpen waar nodig. (Voor crew en users ingrijpen that is.Op woensdag 29 augustus 2001 20:16 schreef RooT het volgende:
Congrats Gameover.. maaruh kan je nu nog steeds posts moven, editten enz. ?
Aannames zijn fataal.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Aannames zijn fataal.
Ik hoop het ook.. ik hoop dat op deze manier de sfeer iig zal verbeteren. Congrats! en maak er wat vanOp woensdag 29 augustus 2001 23:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Bij deze nog even een bedankje naar iedereen.
Dit geeft me in ieder geval weer een goede motivatie, dat de nieuwe regeling goed valt.
Bedankt mensen, ik zal mijn uiterste best doen om het ook echt te laten werken.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Draadje gelezen?Op woensdag 29 augustus 2001 23:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Ik schaam mij diep voor het late reageren![]()
-> Maar GaMeOvEr nog een fijne verjaardag + vele jaren , en maak er iets moois van
Verwijderd
Op woensdag 29 augustus 2001 23:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Ik schaam mij diep voor het late reageren![]()
-> Maar GaMeOvEr nog een fijne verjaardag + vele jaren , en maak er iets moois van
GEFELICITEERD !!
ach, feest is zondag, moet kunnenOp woensdag 29 augustus 2001 23:20 schreef Elvhenk het volgende:
Volgens mij is dat net iets aan de vroege kant...
Haha, nee niet echtOp woensdag 29 augustus 2001 23:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Draadje gelezen?
Ach, ik ben zondag jarig, dus die felicitaties mogen ook wel hoor.Op woensdag 29 augustus 2001 23:24 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Haha, nee niet echt-> ik dacht dat GaMeOvEr jarig was..
Naja beter veeeeels te vroeg dan te laat ofzo iets
Grrrrr:
Laatste zin klopt niet want ik ben al te laat, tjonge ik moet stoppen met de drank want dit gaat niet goed![]()
GaMeOvEr kun je het mij vergeven ??? Please !!!!
Heb het draadje gelezen, tjonge tjonge ik schaam mij nog steeds diep, ik hoop dat over deze reactie valt te bemiddelen
Maar veel plezier met je nieuwe functie
Aannames zijn fataal.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
hmm ik denk dat als GaMeOvEr dit handig aanpakt dat hij erg rijk kan worden.Op donderdag 30 augustus 2001 14:01 schreef Capoeirist het volgende:
Nou mar hopen op vooruit gang.
En dat je er tegen kunt dat je als pispaaltje staat tussen 2 " kampen "
This too shall pass
Helaas, het levert niets op.Op donderdag 30 augustus 2001 14:56 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
hmm ik denk dat als GaMeOvEr dit handig aanpakt dat hij erg rijk kan worden.
Aannames zijn fataal.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
"kijk Phreak, het zit zo, die user heeft gewoon gelijk. maaaarrr; als je me ff laten we zeggen, een geeltje geeft, mond dit conflict uit in jouw voordeel en houd jij je reputatie hoog, ok?"Op donderdag 30 augustus 2001 14:59 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Helaas, het levert niets op.
This too shall pass
Ohoh ! Neenee, zo gaan we niet werken !Op donderdag 30 augustus 2001 18:32 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
"kijk Phreak, het zit zo, die user heeft gewoon gelijk. maaaarrr; als je me ff laten we zeggen, een geeltje geeft, mond dit conflict uit in jouw voordeel en houd jij je reputatie hoog, ok?"
Aannames zijn fataal.
iedereen is te koopOp donderdag 30 augustus 2001 21:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ohoh ! Neenee, zo gaan we niet werken !
This too shall pass
Dat is waar.Op donderdag 30 augustus 2001 21:06 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
iedereen is te koop![]()
Aannames zijn fataal.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
En dat is inderdaad een van de dingen die ik ga doen.Op vrijdag 31 augustus 2001 02:48 schreef mbravenboer het volgende verhaaltje:
Aannames zijn fataal.
en
in Opera 5.12 onder Win2000 (geeft sowieso vaak probs bij formulieren) een code #16 resp. code #6 geven?[/zijpad]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq