Mijn nieuwe funktie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:05

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik heb vanaf heden een nieuwe funktie en dat is niet als moderator.

Ik zal vanaf nu de rol van bemiddelaar op mij nemen.

Eerst een inleidend verhaaltje van hoezo er een nieuwe functie bijkomt.

We weten allemaal dat het al een tijd niet lekker loopt op GoT, en dat is niet alleen users -> crew, maar ook crew -> crew.

Een grote veroorzaker van deze problemen is onder andere (voor de crew en de users) dat er voorstellen tot verbetering en verandering worden gedaan, die vervolgens stil blijven liggen, na intens besproken te zijn. Het topic zakt weg, weer iemand die (een beetje) baalt.

Tevens is het zo dat communicatie ook niet lekker loopt.

Dan is er nog het "LA gezeur" waar we ook allemaal niet blij van worden en waar ook niet iedereen even goed mee om kan gaan. (vanuit een user perspectief.) Hier moet ook actie op ondernomen worden.

Hier komt de nieuwe functie aan. (bemiddelaar)

De persoon die deze funktie vervult, (ik dus) heeft een aantal doelstellingen :

• Niet actief modden. (Afgezien van LA)
• Dingen oppakken die de crew aandraagt.
• Dingen oppakken die users aandragen.
• Voornamelijk op LA aanwezig zijn.
• Conflictbeheersing tussen crew en users uitoefenen.
• Communicatie tussen de Users en de Crew waarnemen.
• Veel naar users luisteren.
• Het voor users opnemen als ik het niet met een beslissing eens ben.
• Alles vanuit een userperspectief aanpakken, met de nadruk op menselijkheid en begrip, met de regels als richtlijn, niet als wetboek.

De functie zal qua status tussen het MT en de HGAs in zitten.

Ik zal dus veel op LA zitten en proberen jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en er tevens voor zorgen dat de ideeën en voorstellen waar jullie mee komen ook opgepakt worden. (Netjes in een to-do lijst enzo... ;) )

Je kunt me dus vinden op LA, en je kunt me natuurlijk altijd een <a href=mailto:gameover@tweakers.net>mailtje</a> sturen.

Tevens zal ik beoordelen of de "straffen" die uitgedeelt worden, wel altijd terecht zijn en dus bemiddelen tussen misverstanden/conflicten die zouden kunnen ontstaan tussen de users en crewmembers. Dit zal ik zo neutraal als voor mij mogelijk is op me nemen.

Mijn oude rol als HGM netwerken zal overgenomen door Negotiator, zodat daar geen gat ontstaat. :)

Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

Vragen kun je natuurlijk op LA kwijt, maar dat wist je al. ;)

Aannames zijn fataal.