Ter info, ik heb met PostNL mijn label zo op de retourdoos geplakt en het labeltje wat je van Amazon krijgt op plek 'C' geplakt en tevens ook in de doos gedaan zoals de instructie.
Op 'A' stond mijn naam en adres (standaard PostNL-label met verzender c.q. retouradres).
Op 'B' stond de T&T code voor het pakket (standaard PostNL-label).
Het pakket is op maandag 22 april verzonden en op dinsdag 23 april aangekomen (op Koningsdag was het de grens al over). Op maandag 6 mei was de retour ook verwerkt en kreeg ik een mail dat ik mijn geld voor mijn bestelling terug zou krijgen.
Ik heb de bestelbevestiging van het label bij PostNL als bijlage in een mail naar: clientes@amazon.es gestuurd met de context (zelf 'voorschieten' retourpakket en het ordernummer) en na nog twee mails heen en weer gaan ze het bedrag van €14,20 ook retourneren aan mij. NB Voor mij was het dus amazon.es dus dat kan nog wat verschillen.
Ik heb het verzonden naar:
/f/image/lOvKpfqsrLhUe9ywC2kG7ioh.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat dit de volgende persoon zal helpen die ook tegen deze onduidelijkheid aanloopt.
Op 'A' stond mijn naam en adres (standaard PostNL-label met verzender c.q. retouradres).
Op 'B' stond de T&T code voor het pakket (standaard PostNL-label).
Het pakket is op maandag 22 april verzonden en op dinsdag 23 april aangekomen (op Koningsdag was het de grens al over). Op maandag 6 mei was de retour ook verwerkt en kreeg ik een mail dat ik mijn geld voor mijn bestelling terug zou krijgen.
Ik heb de bestelbevestiging van het label bij PostNL als bijlage in een mail naar: clientes@amazon.es gestuurd met de context (zelf 'voorschieten' retourpakket en het ordernummer) en na nog twee mails heen en weer gaan ze het bedrag van €14,20 ook retourneren aan mij. NB Voor mij was het dus amazon.es dus dat kan nog wat verschillen.
Ik heb het verzonden naar:
- Amazon.es - Devoluciones de Cliente
- AMAZONSKÁ 4753 /1
- 92601 Sered
- Slowakije
- Amazon.es - Devoluciones de Cliente
- AMAZONSKÁ 4753-/1
- 92601 Sered
- Slowakije
/f/image/lOvKpfqsrLhUe9ywC2kG7ioh.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat dit de volgende persoon zal helpen die ook tegen deze onduidelijkheid aanloopt.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Pagina: 1
/f/image/dny4TqwQDwRh8YyAf909OKeS.png?f=fotoalbum_large)