WK voetbal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Mogelijk dat ik iets mis maar wat draagt het bij aan de essentie van review: WK voetbal in uhd - Kijken in 4k of toch niet? om bijna de hele eerste paragraaf te wijden aan arbeidsmigranten & mensenrechten?
@Koekiemonsterr

Het had er beter uitgekomen als diezelfde paragraaf dan een gezamenlijk statement van heel Tweakers/DPG zou bevatten over de organisatie in Qatar. Nu komt het over als een (zwakke) herhaling van iets wat al bekend is sinds het WK toegewezen is & deze arbeids-situatie ook al bestond voordat ze stadions gingen bouwen.

Een betere verwijzing was geweest om onderaan het artikel te linken naar [WK 2022]Corruptie Fifa en misstanden in Qatar

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Beste antwoord (via MAX3400 op 29-11-2022 12:25)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Bij deze alsnog een reactie :)

Dat laatste is sowieso een goede suggestie, heb ik ingevoegd.

Nou ja een gezamenlijk statement van Tweakers/DPG lijkt me een beetje vreemd en dat was uiteraard ook niet het doel van het artikel. Die opening was gewoon een persoonlijke invulling van mijzelf. Ik had daar ook wel enige twijfel over, maar ik dacht als volgt: Linksom of rechtsom wil ik er toch iets over zeggen of er melding van maken. Dus koos ik ervoor de inleiding te gebruiken om duidelijk te maken dat die donkere kant van het WK mij als auteur in ieder geval niet ontgaan is. Of dat echt wat bijdraagt aan de essentie van het stuk? Nee, niet echt. Maar goed, in een inleiding kan je je wel eens wat meer vrijheid permitteren en dat leidt misschien niet altijd tot een briljante invulling.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 29-11-2022 11:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Bij deze alsnog een reactie :)

Dat laatste is sowieso een goede suggestie, heb ik ingevoegd.

Nou ja een gezamenlijk statement van Tweakers/DPG lijkt me een beetje vreemd en dat was uiteraard ook niet het doel van het artikel. Die opening was gewoon een persoonlijke invulling van mijzelf. Ik had daar ook wel enige twijfel over, maar ik dacht als volgt: Linksom of rechtsom wil ik er toch iets over zeggen of er melding van maken. Dus koos ik ervoor de inleiding te gebruiken om duidelijk te maken dat die donkere kant van het WK mij als auteur in ieder geval niet ontgaan is. Of dat echt wat bijdraagt aan de essentie van het stuk? Nee, niet echt. Maar goed, in een inleiding kan je je wel eens wat meer vrijheid permitteren en dat leidt misschien niet altijd tot een briljante invulling.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 29-11-2022 11:49 ]